۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۲۷۰۹۱
امام جمعه اردبیل:

تلاش در عرصه کارآفرینی نوعی جهاد و عبادت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری، گرایش مردم به استفاده از کالاهای تولید داخل و تحریم کالاهای خارجی را لازمه رشد و تولید اقتصادی در کشور دانست و تلاش در عرصه کار و کارآفرینی را نوعی عبادت خواند.
حجت الاسلام و المسلمين عاملي   امام جمعه اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در این استان،امروز در بازدید از چند کارخانه تولیدی، اظهار داشت: تحقق اهداف سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیازمند حرکت جهادی کارفرمایان و کارگران است.

وی حمایت از تولید ملی و سرمایه گذار داخلی را مایه خودکفایی و ارتقای توانمندی استعدادهای جوان ایرانی دانست و خاطر نشان کرد: نظام اسلامی در 33 سال گذشته با اراده ملت و رهبری داهیانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب تمامی تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان را ناکام گذاشته‌ است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر رهبر معظم انقلاب امسال را به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌گذاری ایرانی اعلام کردند به خاطر اهمیت مسئله اقتصادی و استقلال و خودکفایی در این عرصه است که به یقین می‌تواند ملت ایران را توانمندتر از گذشته نشان دهد،کارگزاران نظام باید با فراهم کردن بستر کار و تولید، شکوفایی و خوداتکایی اقتصادی را محقق کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی گرایش مردم به استفاده از کالاهای تولید داخل و تحریم کالاهای خارجی را لازمه رشد و تولید اقتصادی در کشور دانست و گفت: سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ادامه حرکت سال جهاد اقتصادی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر توجه ویژه مسؤولان به کارفرمایان و تلاش‌ کارگران کشور اظهار داشت: جامعه کار و کارگر از شرافت و ارج و قرب بسیاری برخوردار هست به طوری که نبی مکرم اسلام نیز در پاسداشت کارگران و عظمت فعالیت آنها اعلام کرده است که بر دست آنها بوسه می‌زنم.

امام جمعه اردبیل با بیان این‌که تلاش در عرصه کار و کارآفرینی نوعی جهاد و عبادت محسوب می‌شود، تصریح کرد: مهم‌ترین میدان جنگ و مجاهدت ما با دشمن شیطان صفت در حوزه فرهنگی و هجمه‌های سنگین استکبار بر اندیشه و باور جوانان است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با تاکید بر اینکه افزایش تولید ملی و کاهش صادرات به نفع مردم خواهد بود، اظهار داشت: مافیای اقتصادی کشور که از طریق واردات کالاهای خارجی ارتزاق می کند، با کاهش واردات ضرر و زیان سنگینی را متحمل خواهد شد، البته تلاش این عده ضربه به تولید ملی و گرایش دوباره مردم به کالاهای خارجی خواهد بود./935/پ202/ج
ارسال نظرات