۰۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۲۵۶۴۹
امام جمعه موقت گرگان:

تحقق عملی شعار امسال، قطع وابستگی به کشورهای غربی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت گرگان، گفت: تحقق عملی شعار امسال زمینه خودکفایی ایران اسلامی در عرصه های مختلف را فراهم خواهد کرد.
نماز جمعه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت السلام رسول رضایی، امام جمعه موقت گرگان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری، تولید باید به حد اعلای خود برسد.

خطیب موقت جمعه گرگان گفت: مقام معظم رهبری امسال را به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کرده است.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم عزت و سعادت خود را در جهان حفظ کنیم، باید سعی کنیم، خود کفا باشیم و دست خود را به سمت اجانب دراز نکنیم.
 
به گفته وی، سعی دشمنان این است که تولید ما پایین بیاید تا ملت به خارج نیاز پیدا کند، بنابر این تولید کنندگان و کشاورزان و صنعتگران باید کمر همت ببندند و تولید را به حد اعلا برسانند.
 
حجت الاسلام رضایی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: شنبه پنج فروردین مصادف با صدور حکم فقیه بزرگوار میرزای شیرزای در رابطه با تحریم تنباکو در 124 سال قبل است، که انگلیس در آن زمان همه چیز را قبضه کرده بود.
 
وی گفت: پس از ملی شدن صنعت نفت، انگلیس همه چیز را قبضه کرده بود و تنباکو را به انحصار خود در آورده بود و این فقیه بزرگوار حکم تحریم آن را داد.

خطیب موقت جمعه گرگان با اشاره به میلاد حضرت زینب (س) گفت: این بزرگوار در سال پنجم هجری به دنیا آمد و سالروز میلاد ایشان به نام روز پرستار نامگذاری شد.

وی هم چنین ضمن تبریک سال نو تاکید کرد: نو شدن سال در همه حالات زندگی ما تاثیر می گذارد، اما نباید خود را به وسایل تجملی عادت دهیم.

حجت الاسلام رضایی هم چنین در خطبه اول این هفته نماز سیاسی عبادی جمعه گرگان گفت: دعا اسلحه مومن است، خواندن قرآن و ادعیه به تنهایی به معنای دینداری نیست، متظاهرین نیز قرآن و ادعیه می خوانند اما لعنت شده اند./950/پ201/ج
ارسال نظرات