۲۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۲۵۵۵۹
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

ماهیت انقلاب اسلامی با مساجد و روحانیت گره خورده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که ماهیت انقلاب اسلامی با مساجد و روحانیت گره خورده است، تاکید کرد: تدوام ارزش های انقلاب با فعالیت مستمر فرهنگی و تبلیغی مساجد تأثیرگذارتر خواهد بود.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز در جمع ائمه جماعات مساجد استان در ساری به نقش روحانیت در تاریخ اسلام اشاره کرد و گفت: روحانیت در دفاع از اسلام ناب همواره ثابت قدم بوده است.

وی با بیان این که حضور روحانیت در همه عرصه های انقلاب اسلامی نیز همیشه پر رنگ بوده است، افزود: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون تضعیف جایگاه روحانیت را در پی گرفته بودند که همه آن تلاش ها به شکست رو به رو شود.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که روحانیت به عنوان پرچمدار عرصه تبلیغ دین، میراث دار پیامبر و ائمه اطهار(ع) است، خاطرنشان کرد: روحانیت در طول تاریخ همواره مدافع اصلی مبانی دینی در جامعه بوده و در این راه از خودگذشتگی های فراوانی داشته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به این که توطئه افکنی های دشمنان اسلام و نظام همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: در همین راستا امروز رسالت روحانیت برای خنثی کردن این توطئه ها سنگین تر از گذشته است.

وی با اشاره به این که انقلاب عظیم اسلامی نیز به رهبری یک مرجع دینی و همراهی روحانیت و اقشار مختلف مردم به پیروزی رسید، تصریح کرد: حضور روحانیت در همه عرصه‌های این انقلاب پررنگ و بی بدیل بوده است.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این ک اسلام، راه را برای مقابله با هجمه های دشمنان تبیین کرده است که باید از تعالیم ارزشمند قرآن بهره جست و با این کتاب مانوس تر شد، گفت: انسان ها تشنه معارف الهی هستند که روحانیت باید به این مسأله توجه داشته باشند و با داشتن اطلاعات به روز و ظاهری آراسته به وظیفه خطیر خود به خوبی عمل کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به برنامه های ضد فرهنگی و رسانه ای غرب برای کم رنگ جلوه دادن نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی، تاکید کرد: عنصر روحانیت از ماهیت انقلاب جدا شدنی نیست.

وی با بیان این که ماهیت انقلاب اسلامی با مساجد و روحانیت گره خورده است، تاکید کرد: تدوام ارزش های انقلاب با فعالیت مستمر فرهنگی و تبلیغی مساجد تاثیرگذارتر خواهد بود.

حجت الاسلام ابراهیمی، مساجد را از نظر نیروی انسانی، بستر و زمینه برای فعالیت های فرهنگی بی نظیر توصیف کرد و گفت: برنامه های امسال با توجه به فتنه اخیر و فعالیت های رسانه ای غرب، باید پربارتر از گذشته باشد./950/پ202/س

ارسال نظرات