۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۱۲۵۳۳۱
آیت الله موسوی جزایری:

موفقیت علمی حوزویان در گرو تلاش بی وقفه است

خبرگزاری رسا ـ استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان تأکید کرد: طلاب باید با خواندن عمقی دروس در جهت فهم و یادگیری به فکر خدمت به اسلام باشند.
درس خارج فقه و اصول آيت الله موسوي جزايري در اهواز آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در دیدار طلاب و اساتید حوزه علمیه رسول اکرم(ص) هفتگل، جدیت در امر تعلیم و یادگیری از سوی طلاب را ضروری دانست و اظهار داشت: تلاش و اهتمام طلاب در راستای یادگیری مفهومی دروس حوزه سبب دستیابی آنها به قله های علم و دانش می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دستیابی انسان به موفقیت های علمی تنها با تلاش شبانه روزی و پشتکار محقق خواهد شد.

آیت الله موسوی جزایری امام خمینی(ره) را نمونه انسانی مجاهد در راه خدا عنوان کرد و گفت: امام خمینی(ره) در ابتدای پیروزی انقلاب توانست با کمک مردم، با وجود کارشکنی دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی را به پیروزی رساند.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان با بیان این که دغدغه علمی طلاب تنها در شب امتحانی خلاصه نشود، تأکید کرد: طلاب باید با خواندن عمقی دروس در جهت فهم و یادگیری به فکر خدمت به اسلام باشند.

بررسی مسائل روز از اولویت های نشست های طلاب باشد

آیت الله موسوی جزایری به نشست های جمعی طلاب در گذشته اشاره کرد و گفت: در گذشته بحث های علمی و مذهبی از مهم ترین مسائلی بود که در نشست های طلاب مطرح می شد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: طلاب باید در نشست های جمعی خود در حوزه به بررسی مسائل روز و احکام مبتلابه بپردازند تا در صورت نیاز آماده پاسخگویی و مبارزه با شبهات باشند./9464/پ202/س
ارسال نظرات