۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۲۵۱۳۴
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه خوزستان:

آبروی نیازمندان در هنگام انفاق حفظ شود

خبرگزاری رساـ مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: احسان و نیکو کاری یکی از مهم ترین جایگاهی است که دین اسلام به آن اشاره کرده است.
حجت الاسلام شفيعي مسوول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشکي اهواز
حجت الاسلام سید محسن شفیعی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که خداوند ما را به انفاق امر کرده است، اظهار داشت: ما همیشه باید به بندگان تنگدست خدا توجه و به آن ها کمک کنیم.

وی تصریح کرد: در بعضی از شرایط زمانی مانند تحویل سال و عید نوروز، مردمی که توانایی دارند به یاری انسان هایی که نمی توانند برای خانواده خود در این روز مبارک چیزی فراهم کنند بشتابند و در این راه قدم بگذارند تا توشه ای برای آخرت خویش فراهم سازند.

حجت الاسلام شفیعی حلول سال جدید را قدمی به جلو خواند و گفت: در این ایام مبارک «صله رحم» یکی از مهم ترین سفارش اسلام است که باید به آن توجه کنیم، نه فقط در این روزها بلکه در همه احوال باید بستگان و خویشاوندان را از یاد نبریم.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: بعضی از خانواده ها نمی توانند در این شادمانی تحویل سال شرکت کنند و در این وضعیت ما باید احساس مسؤولیت کرده و هر چه از دستمان بر می آید از آنها دریغ نکنیم.


وی افزود: کمک هایی که به نیازمندان می شود باید با کمال شایستگی انجام گیرد تا آبروی شخص نیازمند مورد تزلزل قرار نگیرد.

حجت الاسلام شفیعی در فراز پایانی سخنان خود به حضور گسترده مردم در امر احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: ملت ایران خصوصا مردم خون گرم خوزستان در امر انفاق و کمک به نیازمندان پیشگام هستند که انشاء الله این عمل خیر به قبول درگاه الهی نائل شود./9458/ت303/س

ارسال نظرات