۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۲۴۴۵۵
استاندار آذربایجان شرقی:

تحریم و تهدید هیچ خللی در اراده ملت به وجود نیاورده است

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم با مشارکت گسترده در انتخابات این پیام را به دنیا صادر می‌کنند که همچنان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی اسلامی ایستاده‌اند.
احمد عليرضابيگي، استاندار آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز در نخستین ساعات آغاز رای‌گیری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با حضور در صندوق شماره 94 مستقر در مسجد انگجی تبریز، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات نماد مقبئلیت عمومی نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان این که فرد فرد آرای مردم خون تازه ای در رگ های انقلاب اسلامی جاری می کند، خاطر نشان کرد: مردم با مشارکت گسترده در انتخابات این پیام را به دنیا صادر می‌کنند که همچنان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی اسلامی ایستاده‌اند.

بیگی با تاکید بر این که تحریم ها و تهدیدهای دشمنان هبچ خللی در عزم و اراده مردم به وجود نیاورده است، تصریح کرد: مردم امروز با حضور آگاهانه خود ثابت می کنند که مشکلات و محدودیت‌هایی دشمن هیچ تأثیری در ادامه راه عزت و پیشرفت ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی حضور در صحنه ملت را مایه تداوم ارزش های انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: آرای مردم نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی زنده است و با قوت و قدرت بیشتری مسیر پرافتخار خود را ادامه می‌دهد.

علیرضابیگی انتخابات را مظهر مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور دانست و افزود: مردم ایران در هر مقطعی که احساس کرده‌اند انقلاب اسلامی مورد تهدید واقع شده به صحنه آمده‌اند و دلبستگی خود را به آرمان‌های امام راحل و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب نشان داده‌اند.

وی خواستار حضور آحاد جامعه در انتخابات 12 اسفند شد و تصریح کرد: این حضور موجب عقب نشینی دشمنان از مواضع خصمانه علیه نظام اسلامی خواهد بود، چراکه مجلس مقتدر، قطعا استکبار ستیز خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تاکید بر شناخت و بصیرت مردم در انتخاب نماینده مجلس اظهار داشت: مردم نامزدهایی را انتخاب کنند که در دفاع از آرمان های ملت و ولایت از هیچ تلاشی فروگذار نباشد./935/پ202/س
ارسال نظرات