۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۲۴۳۸۰
آیت الله نورمفیدی:

ملت ایران با حضوری بی نظیر خط بطلانی بر خواب‌های پریشان خط نفاق خواهند کشید

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نورمفیدی گفت: ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی با حضوری بی نظیر خط بطلانی بر همه خواب های خط نفاق خواهند کشید و آرزوهای آمریکا و اسراییل را لگد مال خواهند کرد.
آيت الله نورمفيدي


آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه درگلستان در گفت و گو با با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی را نماد مردم سالاری دینی و تعیین سرنوشت مردم از سوی خود آنها دانست و گفت: شیوه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود در نظام اسلامی با دیگر نقاط دنیا متمایز است.

وی، انتخابات را صحنه حضور حداکثری ملت ایران در دفاع ازآرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و افزود: همواره حضور مردم در صحنه های مختلف این انقلاب گسترده وبی نظیر بوده به گونه ای که دشمنان نظام همیشه از حضور مردم متعجب بوده است.

آیت الله نورمفیدی با بیان این که هرچه میزان حضور مردم در انتخابات حداکثری و با شور و شعور انقلابی باشد قدرت چانه زنی مسؤولان در عرصه های بین المللی افزایش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مردم با حضور به موقع و حداکثری خود سبب تقویت جایگاه نظام در عرصه داخلی و بین المللی شدند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که این بار نیز حضور پرشور و حداکثری آحاد مردم در انتخابات یک بار دیگر موجب تعجب جهانیان خواهد شد، تصریح کرد: در چنین شرایطی مصلحت نظام اسلامی از هر چیز دیگری مهم تراست و باید مورد توجه باشد.

وی با بیان این که چهره انقلاب اسلامی یک چهره مطهر است، تصریح کرد: کاندیداها و طرفداران آنها نیز باید با حضوری پرشور همراه با شعور انقلابی آن را تقویت کنند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به تلاش دشمنان نظام به ایجاد تردید در سلامت انتخابات در کشور اشاره کرد و با بیان این که این تبلیغات منفی جنگ های روانی و رسانه ای است که در سه دهه اخیر همواره وجود داشته است، بیان داشت: ملت ایران به ترفندهای رسانه ای غرب علیه انتخابات هیچ توجهی نخواهند کرد و با حضور پرشور و با شکوه خود بی محتوا و دروغ بودن آن را ثابت خواهند کرد.

آیت الله نورمفیدی، انتخابات را یک حضور مردمی و مسؤولیتی سنگین برای آحاد جامعه اسلامی دانست و ادامه داد: باید در انتخابات حضور پیدا کنیم و به دنبال انتخاب اصلح باشیم.

وی با بیان این که دشمن حضور مردم در پای صندوق های رأی را نمی خواهد، گفت: امروز شرایط به گونه ای است که حضور حداکثری در این مقطع حساس سبب تقویت مقبولیت نظام اسلامی خواهد شد.

امام جمعه گرگان، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مهر تأییدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: علیرغم همه توطئه افکنی های دشمنان، اما ملت ایران با حضوری همه جانبه مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شدند.

وی ادامه داد: ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی با حضوری بی نظیر خط بطلانی بر همه خواب های خط نفاق خواهند کشید و آرزوهای آمریکا و اسراییل را لگد مال خواهند کرد.

آیت الله نورمفیدی، ایجاد اختلاف و انشقاق در کشور را مهم ترین هدف دشمنان نظام دانست و خاطرنشان کرد: آحاد جامعه باید هوشیار باشند تا فریب تبلیغات منفی دشمنان را نخورند وبا حضوری گسترده همه توطئه افکنی های چند ماهه آنها را خنثی کنند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به شرایط امروز نظام اسلامی وجامعه جهانی، بالاترین مصلحت در کشور را مصلحت نظام و انقلاب دانست و ادامه داد: حضور گسترده در پاس صندوق های رأی و انتخاب نماینده اصلح می تواند زمینه توفیق روز افزون نظام در عرصه های مختلف فراهم کند.

وی اظهار داشت: اهمیت داخلی این انتخابات به این دلیل است که به گفته امام راحل، مجلس در رأس امور است و از این منظر، مجلس جای بسیار حساسی است و همه ما مسؤولیت داریم و کسی حق ندارد خود را از زیر بار مسؤولیت خارج کند./950/ت302/ع

ارسال نظرات