۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۱۲۳۳۸۶
امام جمعه موقت کوت عبدالله:

مردم در انتخابات اقتدا و عظمت ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام محسن پور به برگزاری انتخابات مجلس نهم در روز 12 اسفند ماه جاری اشاره و تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه ایران بار دیگر با حضور میلیونی خود در پای صندوق های رأی اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید و هر گونه توطئه و فتنه از سوی دشمنان را خنثی خواهند کرد.
حجت الاسلام محسن پور، امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام اسدالله محسن پور، امام جمعه موقت کوت عبدالله در آیین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه، با اشاره به سالگرد قیام های مردم آزادی خواه منطقه خاورمیانه علیه ظلم و ستم، این قیام ها را برگرفته از مکتب امام خمینی(ره) خواند و گفت: در برهه کنونی حاکمان ظالم و ستمگر بحرین، عربستان و قطر در حال ظلم و کشتار مردمی هستند که تحمل حرف زور را ندارند.

وی ابراز داشت: حکومت های آل خلیفه، آل سعود و آل ثانی تصور می کنند با کشتار مردمی که سلاح آنها ندای الله اکبر است نسبت به دیگران برتری دارند و از حکومت های قدرتمند منطقه به شمار می آیند.حاکمان کشورهای عربستان، بحرین و قطر به ظاهر افرادی مسلمان و اسلام دوست هستند اما در حقیقت اینان نوکرانی ذلیل و خوار برای دشمنان اصلی قرآن و اسلام هستند.

امام جمعه موقت کوت عبدالله، ادامه داد: حاکمان قطر، عربستان و بحرین مانند افرادی ذلیل و بدبخت در برابر بزرگ ترین دشمن اسلام و بشریت یعنی آمریکا و اسراییل سجده و رکوع می کنند و به این نوکری ننگین و خفت بار افتخار می کنند. این حکام ظالم درست است افرادی مسلمان و اسلامی هستند اما اسلامی که آمریکا و اسراییل برای آنها دیکته کرده اند، اسلامی که در آن وحشی گری و چپاول جای ترحم و برادری را گرفته است.

وی ادامه داد: اسلامی که در آن نوشته شده است برای رسیدن به خواسته های نفسانی و شهوانی خود کودک، زن، مرد، کوچک و بزرگ فرق نمی کند باید همه آنها زیر پای زور لگدمال و با سلاح آزادی سر از تن آنها جدا کرد.
استاد حوزه علمیه خوزستان با بیان این که یکی از لقب های حاکمان عربستان «خادم حرمین شریفین» است، بیان داشت: این لقب را باید به افرادی داد که شایسته آن باشند؛ در برهه کنونی حاکم عربستان این لقب را یدک می کشد در حالی که خود بزرگ ترین خیانت کار به خانه خدا و حرم شریف نبوی است.

وی خطاب به حکام ظالم کشورهای عربی، گفت: از سرنوشت ننگین و ذلت بار صدام حسین دیکتاتور عراق، حسنی مبارک جنایتکار مصری و معمر قذافی جلاد لیبیایی درس عبرت بگیرید؛ چراکه روزی فرا خواهد رسید که شما ستمگران توسط مردم آزادی خواه به زباله دان تاریخ منتقل خواهند کرد، زیرا این وعده الهی است « و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون».

امام جمعه موقت کوت عبدالله در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با گرامی داشت حضور میلیونی و دشمن شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: ملت قهرمان و مسلمان ایران بار دیگر همانند کوهی مقاوم و شیری غران ندای ضد استکباری خود را به گوش جهانیان رساندند. در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان و بد خواهان نظام اسلامی ثابت شد که هرگونه دست درازی به اراضی ایران اسلامی توسط مردم قطع و محکوم به نابودی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری انتخابات مجلس نهم در روز 12 اسفند ماه جاری اشاره و تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه ایران بار دیگر با حضور میلیونی خود در پای صندوق های رأی اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید و هر گونه توطئه و فتنه از سوی دشمنان را خنثی خواهند کرد.

حجت الاسلام محسن پور با بیان این که استراتژی دشمن در انتخابات مجلس نهم خلق مجدد فتنه 88 است، ابراز داشت: مسؤولان و مردم ایران مردمی هوشیار و با بصیرت هستند و هرگونه فتنه احتمالی دشمن در انتخابات مجلس نهم را با تبیعت از مقام معظم رهبری و حضوری باشکوه خود در انتخابات خنثی و نقش برآب خواهند کرد./9461/پ202/ص
ارسال نظرات