۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۲۳۳۸۵
آیت الله موسوی جزایری:

حضور باشکوه مردم در انتخابات سبب استحکام پایه‌های نظام اسلامی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری حضور باشکوه مردم در انتخابات را سبب استحکام پایه های نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: حضور پرشور و حداکثری در انتخابات سبب وارد آمدن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.
آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، در خطبه های این هفته نماز جمعه با قدردانی از حضور پر شور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: خوشبختانه کار خوب مؤثری در کشور انجام شد و حضور باشکوه، منسجم و دشمن شکن تر از همیشه سبب شعله ور شدن غرور اسلامی ما و خواری بیش از پیش دشمن شد.

وی به دستاوردهای اخیر ایران اسلامی در زمینه انرژی هسته ای اشاره و با بیان این که پیروزی های ما در انرژی هسته ای همواره به منظور مقاصد صلح آمیز است، خاطر نشان کرد: اکنون ما جز 8 کشور برتر در انرژی هسته ای هستیم اما تفاوت ما با آنها در چگونگی استفاده از این انرژی است.

امام جمعه اهواز ادامه داد: دشمن از انرژی هسته ای جهت ساخت سلاح و آدم کشی ولی ما از آن در راستای مصارف پزشکی و خدمت به بشریت استفاده می کنیم.

وی با اشاره به این که امروز خوشبختانه دانشمندان جوان ما از انرژی هسته ای برای درمان بیماران سرطانی استفاده می کنند، ابراز داشت: این دستاوردها در امتداد راه انقلاب اسلامی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، تحریم علیه ایران و سوریه از سوی غرب را به حالت انسانی که در حال غرق شدن است تشبیه و تصریح کرد: بدانید اکنون استکبار جهانی پایه های آن متزل شده است و به هر ریسمانی چنگ می زند تا بتواند مشکلات خود را بپوشاند؛ ازاین رو با بهره گیری از اهرم تحریم به ایران و سوریه فشار می آورد.

وی در ادامه خطاب به ملت ایران گفت: همانگونه که تا کنون کمال هوشیاری و رشد سیاسی را از خود نشان دادید در انتخابات هم باید این هوشیاری را به منصه ظهور رسانده و تنور انتخابات را پرشور و شعله ور نگه دارید.

امام جمعه اهواز با دعوت از مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات سبب استحکام پایه های نظام اسلامی و وارد آمدن مشت محکمی بر دهان دشمنان یاوه گو خواهد بود.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که اختلاف سلیقه در انتخابات امری بدیهی است از نامزدها و طرفداران آنها خواست تا اخلاق اسلامی را رعایت کنند.

وی به عدم احراز صلاحیت برخی از نامزدها اشاره کرد و بیان داشت: نباید گمان کنیم عدم احراز صلاحیت به معنای رد صلاحیت است، بلکه کسانی که احراز صلاحیت نشده اند، انسان های صالح، کارآمد و از عناصر مهم نظام هستند که از وجودشان در صحنه های گوناگون استفاده خواهد شد./9454/پ201/ص
ارسال نظرات