۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۲۳۰۳۶
امام جمعه و استاندار اردبیل:

حماسه مردم در انتخابات 12 اسفند تکرار خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترکی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن
به گزارش خبرگزاری رسا از اردبیل، امام جمعه و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترکی اعلام کردند که مردم وفادار ایران و استان اردبیل حماسه خلق شده در یوم‌الله 22 بهمن را روز 12 اسفند پرشورتر تکرار می‌کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی و سید حسین صابری در این پیام اعلام کرده اند: درود خدا بر مردم باوفا، آگاه و آزاده شهری و روستایی استان اردبیل که یک بار دیگر صحنه حماسی خود را در راهپیمایی 22 بهمن در قالب صحنه‌های ماندگار و همیشه جاوید به نمایش گذاشته و یاد و خاطره دوران مبارزات انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل را تازه کردند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: حماسه‌ای که در یوم‌الله 22 بهمن خلق شد تحسین همگان را برانگیخت و توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی و برخی فریب‌خوردگان بیماردل را در داخل کشور نقش بر آب کرد و آنها را در نطفه خفه کرد.

در ادامه این پیام تاکید شده است: حماسه‌ای که امروز مدافعان انقلاب و حریم اسلام خلق کردند برگ زرین دیگری بر افتخارات ایرانیان افزود و سبب شد تا قلب امام عصر(عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری شاد و مسرور گردد.

در ادامه این پیام به حماسه غرورآفرین ملت ایران در پشتیبانی از نظام اسلامی در 33 سال گذشته اشاره شده و آمده است: پشتیبانی ملت ایران نعمت بزرگی است که همیشه این انقلاب را از آسیب‌ها و تهدیدهای نظام غرب برحذر داشته و به تحکیم بنیه‌های نظام اسلامی کمک کرده است.

امام جمعه و استاندار اردبیل در پیام خود تاکید کردند؛ بر حسب وظیفه از این حضور باشکوه و ماندگار و همت و معرفت و بصیرت مردم اردبیل سپاسگزاری کرده و خواستار توفیق روزافزون ملت ایران در تمام عرصه‌ها و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون شهدا هستیم که تداوم‌بخش این مسیر به یقین سعادت، سلامت و عافیت ولایت و امت را به دنبال خواهد داشت.

در بخش پایانی این پیام قدردانی بیان شده است: وعده همه ما روز جمعه 12 اسفند ماه سال 90 در پای صندوق‌های رای و خلق حماسه آگاهانه، هوشمندانه و ماندگار تا بار دیگر سیل خروشان مردم خس و خاشاک روزگار را از بین برده و هستی آنها را دچار تلاطم کند.

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پیام جداگانه ای از حضور پرشور و حماسی مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد./935/د102/س
ارسال نظرات