۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۲۲۷۶۳
آیت الله موسوی جزایری:

بیعت با ولی فقیه زمان، بیعت با امام زمان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان داشت: نیروهای مسلح قدر این بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی را بدانند چرا که نتیجه این بیعت، بیعت با اسلام و خداوند سبحان است.
آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان در مسجد اعظم با بیان این که بیعت با ولی فقیه زمان و ولی امر مسلمین جهان، بیعت با امام زمان(عج) است، گفت: بنابر این آیه قرآنی«ان الذین یبایعونک انما یبایعون الله» بیعت با امام زمان(عج) نیز به منزله بیعت با خداوند منان است.

امام جمعه اهواز ابراز داشت: نیروهای مسلح قدر این بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی را بدانند که همواره خداوند حافظ و پشتیبان شما خواهد بود.

وی به جان فشانی ها و فداکاری های نیروهای مسلح به ویژه ارتش در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: ارتشیان با حضور مقتدرانه در دفاع مقدس، بیعت خود با ولی فقیه زمان را به صورت عملی به جهانیان نشان دادند.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه سخنانش با بیان این که انقلاب اسلامی ایران نسبت به انقلاب های همچون الجزایر، ویتنام و غیره با سرعت بیشتری به پیروزی رسید، اظهار داشت: مکتب اسلام ناب محمدی(ص)، رهبری امام خمینی(ره) و حضور ملت سه ویژگی مهم این پیروزی است.

وی اضافه کرد: تردید برخی از ارتشیان در حمایت قاطع از رژیم پهلوی و تبدیل این تردید به تصمیم، عامل دیگر سرعت بخشیدن در پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

همچنین در این مراسم، امیر محرابی فرمانده قرارگاه جنوب و حجت الاسلام عظیمی مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان پیرامون برنامه های فرهنگی و تبلیغاتی ارتش در دهه فجر و آمادگی ارتش برای جلوگیری از تجاوز دشمن به سخنرانی پرداختند./9463/پ202/ص
ارسال نظرات