۰۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۲۱۶۳۶
امام جمعه اردبیل:

کسی که سربار مردم است صلاحیت نمایندگی مجلس را ندارد

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری گفت: باید با شناخت کامل از نامزدها به کسی رأی داده شود که ارزش و لیاقت آن را داشته باشد و از راه صحیح و قانونی وارد صحنه شده باشد.
حجت الاسلام و المسلمين عاملي    امام جمعه اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در جمع مردم شهرستان پارس آباد بر حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات آینده مجلس تاکید کرد و اظهار داشت: استکبار درصدد خدشه در برگزاری انتخابات سالم در کشور است.

وی با بیان این‌که حوادث فتنه 88 بایستی معیار تشخیص افراد برای تصدی کرسی مجلس باشد، خاطرنشان کرد: مردم بایستی ولایت مداری نامزدهای انتخابات مجلس را معیار و سنجش شایستگی آنان برای حضور در بهارستان قرار دهند، نماینده‌ای که ولایی نباشد، مردمی هم نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با تاکید بر این‌که نظام اسلامی نیازمند مجلس مقتدر و ولایت محور است، گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب افرادی شایسته برای خدمت به نظام و انقلاب، مهم‌ترین وظیفه مردم در این برهه حساس است.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری اگر توأم با آگاهی و شناخت از نامزدهای انتخاباتی باشد از ارزش بیشتری برخوردار است و نتایج مثبتی در آینده کشور به خود به همراه خواهد داشت، از این رو مردم باید بیدار باشند و بدانند که به چه کسی رأی می‌دهند، به کسی که بدهی‌اش را از جیب مردم ادا می‌کند، نباید رأی داد.

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که باید با شناخت کامل از نامزدها به کسی داده شود که ارزش و لیاقت آن را داشته باشد و از راه صحیح و قانونی وارد صحنه شده باشد، گفت: در مقطع حساس کنونی، افراد نباید‌ جایگاه انسانی خود را با فروش رأی خود از دست دهند.

وی در ادامه با بیان این‌که مدعیان حقوق بشر و مردم‌سالاری در غرب هیچ‌گاه به خواست و اراده مردم کشورهای خود تمکین نکرده‌اند، خاطر‌نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، تنها نظامی است که در آن حقوق و جایگاه انسانی عینیت و واقعیت پیدا کرد و بشر کرامت خود را یافت./935/پ202/س
ارسال نظرات