۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۲۰۷۰۲
با هدف مبارزه با اسلام هراسی؛

هدیه قرآن‌ کریم و جزوات اسلامی به شهروندان آمریکایی

خبرگزاری رسا ـ انجمن اسلامی شمال آمریکا با هدف از بین بردن تصورات غلط در مورد اسلام و مبارزه با اسلام هراسی قرآن‌ کریم و جزوات اسلامی رایگان به شهروندان آمریکایی هدیه می دهند.
هدیه قرآن‌ کریم و جزوات اسلامی به شهروندان آمریکایی
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از آن اسلام، محمد مظهر، عضو انجمن اسلامی شمال آمریکا در این رابطه می گوید: تصورات نادرست بسیاری در مورد قرآن کریم در جامعه آمریکا وجود دارد و رسانه ها نیز هجمه های غلطی علیه اسلام به راه انداخته اند، از این رو با هدف از بین‌بردن این تصورات، اقدام به راه‌اندازی برنامه «چرا اسلام؟» کردیم که بر اساس آن قرآن‌ کریم و جزوات اسلامی رایگان در مقابل کتابخانه‌های عمومی به مردم ارائه می‌شود.

وی می افزاید: هدف از اجرای این طرح شناخت درست و حقیقت اسلام و قرآن است،‌ چرا که اغلب مردم، فرهنگ یک کشور و یا یک گروه را با دین مبین اسلام یکسان تصور می‌کنند، آن‌ها اخباری را که غالباً حقیقت هم ندارند، از رسانه‌ها می‌شنوند و نسبت به این دین بدبین می‌شوند.

گفتنی است، اکثر مردم آمریکا اطلاعات بسیار محدودی و ناچیزی در مورد مسلمانان و اسلام دارند و نظرسنجی سازمان پژوهشی گالوپ آمریکا از تعصبات ضد اسلامی 43 درصد مردم این کشور خبر می‌دهد.

لازم به ذکر است، در حدود 6 تا 8 میلیون مسلمان در آمریکا زندگی می‌کنند که با افزایش اسلام‌هراسی در این کشور مواجه هستند./982/ب903/گ
ارسال نظرات