۱۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۲۰۳۰۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

فتنه‌گران به دنبال فاصله‌اندازی میان امت و ولایت هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: فتنه گران داخلی و خارجی در برنامه ای دراز مدت به دنبال فاصله‌اندازی میان امت و ولایت هستند.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در گردهمایی پاسداران، جانبازان، رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از نخبگان و فرهیختگان شهرستان میانه به تشریح ابعاد مختلف حماسه نهم دی در سراسر کشور پرداخت.

وی با اشاره به معنای لغوی فتنه اظهار داشت: دشمنان در جریان حوادث سال 88 با لباس دوست به میدان آمده بود و خود را دلسوز ملت معرفی می‌کرد؛ اما مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی دوست را از دشمن تشخیص داد و با حضور وصف‌ناپذیر در میدان پشتیبانی از ولایت فقیه و انقلاب، توطئه آنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام ولایی حماسه نهم دی را اثبات پیوند عاطفی امت با ولایت دانست و تصریح کرد: مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، هر کجا که احساس کرده‌اند، ولی فقیه زمان مظلوم مانده، از نظام و انقلاب دفاع و پشت به بیگانگان از آرمان‌های امام راحل و شهدا دفاع کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: دشمن با مهندسی معکوس درصدد تضعیف شان و جایگاه ولایت فقیه در کشور بود، غافل از این‌که حماسه نهم دی موجب شد ولایت فقیه کانون توجه عموم قرار گرفته و پیوندی ناگسستنی میان نسل اول انقلاب، نسل دوران دفاع مقدس و جوانان نسل حاضر به وجود آید.

وی با تاکید بر این‌که فتنه‌گران داخلی و خارجی در برنامه ای دراز مدت به دنبال ایجاد فاصله میان امت و ولایت هستند، ادامه داد: مقام معظم رهبری امروز به محبوب‌ترین رهبر معنوی جهان تبدیل شده و این از برکات بصیرت و ولایت مداری ملت ایران است.

حجت الاسلام ولایی در پایان با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، خاطر‌نشان کرد: مردم بایستی با هوشیاری و محک قرار دادن فتنه 88 و با انتخابی صحیح، کسانی را که به هر گونه ای ‌با جریان فتنه ارتباط دارند و یا در کوران حوادث سکوت اختیار کرده بودند را از صحنه رقابت کنار بزنند./935/پ202/س
ارسال نظرات