۱۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۱۸۳۹۸

ویژه‌برنامه بصیرت عاشورایی در نیشابور برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور فرهنگی خراسان رضوی از برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان با عنوان بصیرت عاشورایی به مدت هفت شب در شهرستان نیشابور خبر داد.
بصيرت/1
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام سعید آخوندی، مسؤول فرهنگی این اداره با تشریح ویژه برنامه های اداره کل اوقاف خراسان رضوی در ایام محرم اظهار داشت: همزمان با ایام محرم برنامه «بصیرت عاشورایی» در شش شهرستان تربت حیدریه، نیشابور، قوچان، گناباد، مشهد و کاشمر با شعار‹‹چیزی از راه نماندست، چرا برگردیم›› برگزار می شود.

وی با بیان این‌که از نوزدهم آذر ماه مصادف با چهاردهم ماه محرم این ویژه برنامه در شهرستان نیشابور آغاز خواهد شد، افزود: پیش از این نیز شهرستان تربت حیدریه به مدت هفت شب از 3 آذر ماه لغایت 9 آذر ماه با محوریت اداره اوقاف وامور خیریه این شهرستان و با استقبال چشمگیر مردمی در محل سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است.

مسؤول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور فرهنگی خراسان رضوی تصریح کرد: در مراسم برگزاری این برنامه علاوه بر حضور سخنرانان و مداحان کشوری، نمایش های آئینی با محتوای تاریخی و برگرفته از روایات و با هدف گسترش و تبیین باورهای دینی، بالابردن سطح بصیرت عمومی جامعه و گسترش و تعظیم فرهنگ عاشورایی اجرا می شود. /930/د102/س

ارسال نظرات