۲۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۱۷۰۷۱
شهردار تهران:

با قطع درختان در باغ قلهک با قدرت برخورد می‌کنیم / سند قلهک به ما مربوط نیست

خبرگزاری رسا ـ شهردار تهران در پاسخ به سؤالی در خصوص اتفاقات اخیر در باغ قلهک، ابرازداشت: این یک مساله سیاسی نیست، اینکه سند دارد یا ندارد به شهرداری مربوط نیست و وزارت امور خارجه باید در این خصوص نظر بدهد.
قاليبافبه گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد باقر قالیباف، شهردار تهران پنج شنبه شب در گردهمایی طلاب و فضلای استان خراسانی جنوبی که در قم برگزار شد، با بیان اینکه اسلام و امام به ما هویت داده است، تاکید کرد: با توجه به اینکه نسل جوان دوران اول انقلاب و امام را درک نکرده اند، ما باید کارآمدی دین را در عمل نشان دهیم.

وی با تاکید بر اینکه باید کارآمدی دین در ابعاد مختلف اداره جامعه را نشان دهیم، خاطرنشان کرد: اگر ما نتوانیم این مساله را ثابت کنیم بزرگ ترین ظلم را نسبت به انقلاب اسلامی کرده ایم.

قالیباف بیان داشت: ما شعارهای بسیاری داده ایم و امروز زمانی است که این شعارها را تحقق ببخشیم و کارآمدی دین را ثابت کنیم، با شعار و احساسات صرف نمی توان به جایی رسید و باید از مسند ثبوتی از انقلاب اسلامی و ارزش های والای آن دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه مردم به عملکرد ما نگاه می کنند، خاطرنشان کرد: امروز دهه اول انقلاب نیست، بلکه بیش از سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و باید بتوانیم کارآمدی دین را ثابت کنیم و نشان دهیم.

شهردار تهران بیان داشت: امروز دلدادگان و دلسوزان نظام مقدس اسلامی باید تلاش کنند تا بتوانیم به روش ثبوتی از انقلاب و آرمان های آن در همه سطوح جامعه و حکومت دفاع کنیم و البته قابلیت و ظرفیت تحقق این مهم نیز در کشور وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پاسخگوی سؤالات حاضران بود و در پاسخ به سؤالی در خصوص اتفاقات اخیر در باغ قلهک، ابرازداشت: این یک مساله سیاسی نیست، اینکه سند دارد یا ندارد به شهرداری مربوط نیست و وزارت امور خارجه باید در این خصوص نظر دهد.

قالیباف اظهار داشت: ما به عنوان شهرداری تهران با قطع درختان برخورد می کنیم و در این باغ نیز اینها حدود 350 اصل درخت را منهدم، خشک و سوزانده اند و ما نیز نامه ای به قوه قضاییه نوشته ایم و آیت الله آملی لاریجانی نیز دستورات لازم را صادر کرده اند که با قوت و قدرت و عدالت برخورد شود.

وی در خصوص حادثه اخیر در جهاد خودکفایی سپاه که منجر به شهادت شماری از سپاهیان شد، گفت: این حوادث تلخ و ناگوار است، اما باید توجه داشت که این گونه حوادث ممکن است در هرکجای دنیا اتفاق بیفتد.

قالیباف اضافه کرد: وقتی تحرک و کار و تلاش زیاد است ممکن است حوادثی نیز پیش بیاید، دوستان ما در سپاه نیز انصافا این گونه هستند و ادعای خرابکاری نیز در این خصوص صحت ندارد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات