۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۱۶۳۹۶

پایگاه بسیج طلاب و روحانیان آذرشهر افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ پایگاه مقاومت بسیج طلاب و روحانیان شهرستان آذرشهر با حضور فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی افتتاح شد.
بسيج طلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در مراسم افتتاح پایگاه بسیج طلاب و روحانیان و آذرشهر، اظهار داشت: بسیج با تأثیر از فرهنگ قرآن، اسلام، کلام امام و رهبری، مدافع ارزش‌ها و انقلاب بوده و هست.

وی ادامه داد: پیروزی و عزت امروز ایران اسلامی مدیون بسیج عمومی و ولایتمداری ملت نجیب ایران است و سربلندی ایران اسلامی در حماسه هشت سال دفاع مقدس به برکت حضور خالصانه و فراگیر بسیج و بسیجیان در عرصه‌های نبرد بود.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر ترویج فرهنگ بسیج در سطوح مختلف اجتماعی گفت: نقش و جایگاه بسیج در کلیه عرصه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تاثیر‌گذار بوده است، بسیج ارتش معنوی انقلاب اسلامی ایران است و در سایه بسیج، معنویت در کشور ایجاد می‌شود.

وی در ادامه با بیان این‌که رمز پیروزی انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی در ولایت فقیه نهفته است خاطر‌‌نشان کرد: استکبار جهانی با طراحی جنگ نرم تلاش می کند انقلاب اسلامی ایران را با استحاله فرهنگی مواجه کند و جایگاه معنوی ولایت فقیه را مورد خدشه قرار دهد.

پور‌جمشیدیان گفت: موج بیداری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سراسر دنیا صادر شده و امروز در تمام کشورهای دنیا نفوذ پیدا کرده و فراگیر شده است، به گونه‌ای که در عصر حاضر انقلاب اسلامی نویدبخش بیداری اسلامی در کشورهای عربی و همه‌ جهان است.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: دشمن برای ضربه زدن به ایران در کشورهای منطقه حضور یافته و از هیچ فرصتی چشم پوشی نمی‌کند و اگر تاکنون نتوانسته کاری بکند، به برکت هوشیاری و بصیرت ملت بزرگ ایران و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب است.

وی با تاکید بر هوشیاری، بصیرت و ولایت مداری ملت ایران در مقابله با توطئه های دشمنان افزود: مردم مسلمان ایران اسلامی راه و مسیر خود را انتخاب و در محور خط سرخ ولایت در پیروی از آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و منویات رهبری با قوت قلب و باور و اعتقاد عمیق به حرکت خود ادامه خواهد داد.

پورجمشیدیان، با بیان این‌که پایگاه‌های مقاومت بسیج بستر مناسبی برای تربیت نیروهای انقلابی و سرباز برای حضرت امام عصر‌(عج) است، گفت: بسیج متعلق به قشر خاصی نیست و همه آحاد جامعه از زن و مرد، پیر و جوان می توانند در آن فعالیت کنند.

همچنین حجت الاسلام علی اکبر قره سیدی، امام جمعه آذرشهر نیز در این مراسم گفت: مردم ایران درس و مشی خود را از مکتب سرخ عاشورا فرا گرفته و سیر و سلوک ائمه معصومین‌(ع) را برای خودشان الگو و سرمشق زندگی قرار داده اند./935/پ202/س
ارسال نظرات