۱۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۱۶۱۱۶
آیت الله نوری همدانی:

خیزش‌های مردم اروپا و آمریکا زمینه‌ساز ظهور منجی است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله نوری همدانی در دیدار رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی‌ با اشاره به اقبال مردم جهان به معنویت و آموزه‌های اهل بیت(ع) خواستار تشکیل کرسی‌های نظریه پردازی از سوی این سازمان به منظور تبیین و عرضه معارف دینی شد.
آيت الله نوري همداني ديدار رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي با مراجع و علما


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله نوری همدانی، روز پنج‌شنبه در دیدار رییس، معاونان و مدیران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی کار این سازمان را مهم و مقدس ارزیابی کرد و با اشاره به فرمایشی از امام معصوم(ع) بیان داشت: اسلام در آغاز شناخته شده نبود لکن پس از گذشت سالها باز هم دشمنان چهره اسلام را زیر نقاب‌های مختلف پنهان کردند و چهره‌ای غیر واقعی از اسلام ارائه کردند.

این مرجع تقلید تاکید کرد: در نتیجه زحمات علما، نخبگان، امام راحل(ره) و به برکت انقلاب اسلامی چهره حقیقی دین نمایان شد و اسلام از غربت و انزوا خارج شد و به صحنه آمد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به تحولات بیداری اسلامی در کشورها مختلف افزود: امروز نگاه این کشورها به جمهوری اسلامی است و از ما انتظار فراوانی دارند.

این مرجع تقلید ایستادگی مردم غرب و اروپا در برابر حاکمان را به ایستادگی در برابر طاغوت اقتصادی تشبیه کرد و بیان داشت: در اروپا قارون صفتان دست به دست هم داده اند و 99 درصد مردم را تحت سلطه خود گرفته‌اند.

وی با تاکید براینکه باید راه چاره و خروج مردم غرب از این وضعیت را تبیین و معارف اهل بیت(ع) را برای آنها تشریح کرد، خطاب به مسؤولان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی‌ گفت: شما باید برای این مهم کرسی های آزاد اندیشی داشته و قوی‌تر از گذشته عمل کنید تا بتوانید رسالت خود را به درستی انجام دهید.

این مرجع تقلید با بیان اینکه امروز جهانیان از حوزه و دانشگاه انتظار دارند تا راه را به آنها نشان دهند، تاکید کرد: عدم بازگشت غرب و اروپا به اسلام روزگارشان را از این نیز سیاه تر خواهد کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی بیان داشت: این روند مطابق با فطرت انسان‌ها است و آنها با دست زدن به ترفندهای مختلف نمی‌توانند مانع تحقق این امر مهم شوند و این مساله نیز زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) است. /924/پ202/ع

ارسال نظرات