۱۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۱۴۲۴۸
آیت الله نور مفیدی:

سخنان رهبری در اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین توطئه صهیونیستی را نقش بر آب کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گرگان با اشاره به برگزاری اجلاس بزرگ حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران گفت: سخنرانی های عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این اجلاس نقشه های صهیونیست ها و همدستانش را نقش برآب کرد.
آيت الله نورمفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی این شهر با اشاره به برخی اعتراض ها در کشور آمریکا، گفت: این اعتراضات به سمت نظام سرمایه داری، در حال سرایت است.

وی با اشاره به این که براساس آمارهای ارائه شده، اقتصاد آمریکا تنها در دستان یک درصد مردم این کشور است و مابقی آنان کارگر و برده هستند، ادامه داد: جنبش موسوم به وال استریت که در آمریکا در جریان است، نشان می دهد که اقتصاد آمریکا، مردم را به تنگ آورده است.

امام جمعه گرگان با بیان این که شرایط امروز آمریکا نشان دهنده شکسته شدن هیمنه این کشور است، خاطرنشان کرد: طبع بشر با ظلم، دیکتاتوری و استبداد نمی سازد و بدون شک دولت مال حق است و ظلم دیگر جولانی نخواهد داشت.

آیت الله نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود به اجلاس بزرگ حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران و حضور و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این اجلاس بازتاب، وسیع، گسترده و عمیقی نه تنها درجهان اسلام، بلکه در تمام دنیا داشت.

وی یادآور شد: سخنرانی های عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این اجلاس نقشه های صهیونیست ها و همدستانش که برای دولت به اصطلاح فلسطینی چیده بودند، نقش برآب کرد.

امام جمعه گرگان با اشاره به این که آنان می خواستند در کنار دولت رژیم و غاصب اسرائیل، یک دولت فلسطینی تشکیل دهند که زیر سلطه آنان باشد، گفت: اما این نقشه چه در داخل و چه در خارج این کشور، مخالفانی دارد و از سوی دیگر، طرحی که جمهوری اسلامی ایران، مطرح کرد، این بود که یک دولت کاملا فلسطینی بدون اسرائیل تشکیل شود که این طرح موافقان بسیاری دارد.

آیت الله نورمفیدی همچنین ضمن گرامیداشت هفته ناجا گفت: نیروهای پلیس در سراسر کشور، شب و روز مشغول کار و فعالیت هستند و در حد توانشان توانسته اند امنیت را برقرار کنند.

وی در خطبه اول، با اشاره به فرا رسیدن 11 ذی القعده که مصادف با سالروز ولادت ثامن الائمه علی بن موسی الرضا(ع) است، گفت: ما معتقدیم امامان اسوه و الگو هستند و ما باید به عنوان یک الگو و راهنما به آنان نگاه کنیم.

آیت الله نورمفیدی در ادامه افزود: باید در زندگی، اخلاق و ایمان خود از راه و سیره ائمه بهره ببریم، زیرا آنان از فضائل، معنوی، فکری و اخلاقی برجسته و خاصی در جامعه برخوردار بودند.

خطیب جمعه گرگان اظهار داشت: امامان شخصیت های بزرگی بودند که از اقیانوس شخصیت رسول خدا (ع) بهره برده و از ارتباط با عالم غیبت و مسائل پشت پرده اشراف کامل داشتند و به فرموده حضرت امام خمینی (ره) ما افتخارمان این است که پیرو ثقلین هستیم./950/پ201/س
ارسال نظرات