۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۵
کد خبر: ۱۱۳۸۱۴
تولیت حرم حضرت معصومه:

آماده جذب خادمان افتخاری و متخصص عرصه‌های فرهنگی هستیم

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، نیاز حرم به خادمان افتخاری و متخصصان عرصه های فرهنگی را یاد آور شد و تصریح کرد: از مسؤولان، نخبگان و کسانی که در جنبه های مختلف دینی ـ مذهبی و به خصوص در بعد فرهنگی فعالیت می کنند در آستانه مقدسه پذیرای این عزیزان هستیم.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي، امام جمعه قم و توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی، تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، در پنجمین جلسه شورای اداری استان قم با تبریک دهه کرامت، گفت: مردم به انقلاب اسلامی اعتماد دارند و با همراهی کردن نظام در عرصه های مختلف و توجه به وحدت، کشور را در مسیر پیشرفت حمایت می کنند.

امام جمعه قم، دهه کرامت را دهه سرور آل الله خواند و تصریح کرد: همانطور که در حزن اهل بیت(ع) در مراسم عزاداری شرکت می کنیم، در مراسم جشن و سرور ائمه اطهار(ع) نیز حضور داشته باشیم و به ترویج فرهنگ این گونه شادی ها که مورد رضای خداوند است، بپردازیم.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، شادی در زندگی را عامل پیشرفت و پویایی مردم خواند و ابراز کرد: الگوهای شادی در آیات و روایات ما فراوان است که این گونه موارد با فطرت انسان سازگار و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی فعالیت های آستانه مقدسه را در راستای خدمت رسانی به مردم قم دانست و افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون کارهای ارزنده و در خور توجهی از سوی مسؤولان آستانه انجام گرفته و این امانت بزرگ در اختیار بنده قرار دارد که امیدوارم با یاری خداوند خدماتی در شان این استان ارائه دهم.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شادی های دینی سازنده و سبب رشد و تعالی انسان است اما شادی هایی که ساخته و پرداخته شیاطین است، مخرب و فرهنگ و اعتقاد را از بین می برد.

وی در ادامه به فعالیت های حرم مطهر در دهه کرامت اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت های قرآنی، مشاوره، همایش های تخصصی، جشن ها و برنامه های آموزشی از جمله برنامه ها یی هستند که در این دهه در نظر گرفته شده است.

امام جمعه قم، نیاز حرم به خادمان افتخاری و متخصصان عرصه های فرهنگی را یاد آور شد و تصریح کرد: از مسؤولان، نخبگان و کسانی که در جنبه های مختلف دینی ـ مذهبی و به خصوص در بعد فرهنگی فعالیت می کنند در آستانه مقدسه پذیرای این عزیزان هستیم.

وی قضاوت مردم از مسوؤلان استانی را بسته به فعالیت های صورت گرفته در حرم مطهر دانست و گفت: فراهم کردن امکانات مورد نیاز در حرم و اطراف آن و اکرام زائران و مجاوران از اولویت های کاری مدیران باشد.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، خاطر نشان کرد: استان قم در مسیر ولایت حرکت می کند و موفقیت های صورت گرفته در گروی هم دلی، وحدت و ولایت پذیری مسوولان است.

وی در پایان افزود: حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) مبدا و منتهای یک دهه سرور و شادی را در کشور اسلامی بنیان نهادند که منشا خیرات و برکات زیادی است، و این دهه حتی در نقاط دور افتاده نیز برگزار می شود./927/پ202/ص
ارسال نظرات