۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۱۳۷۰۹
آیت الله محمدی گیلانی:

همواره خود را طلبه ای در خدمت اسلام و مردم می دانم

خبرگزاری رسا ـ آیت الله محمدی گیلانی با صدور پیامی به همایشی که به مناسبت نکوداشت وی در رشت برگزار شد، گفت: همواره خود را طلبه ایی می دانم که در خدمت اسلام و مردم شریف استان هستم.
آيت الله محمدي گيلاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، همایش بزرگداشت نکوداشت آیت الله محمدی گیلانی امروز با حضور شخصیت های برجسته کشوری در رشت آغاز به کار کرد.
 
آیت الله محمدی گیلانی با صدور پیامی به این همایش، گفت: سلام و دورد بر شهدای راه حق و حقیقت، شهدای خطه گیلان و خانواده معظم آنان که با صبر و استقامت خود راه حضرت زینب در به ثمر نشاندن راه و هدف شهدا را پیشه خود ساختند.

وی در ادامه پیام خود آورده است: همچنین سلام بر حضرت روح الله، خمینی کبیر، احیاگر اسلام ناب محمدی که با عنایت پروردگار متعال غبار نکبت و مذلت را از جامعه اسلامی زدود و استقلال را برای ما به ارمغان آورد.

آیت الله محمدی گیلانی در ادمه پیام خود با بیان این که بزرگان علم و ادب و عرفان استان همواره با تلاش و کوشش و قدرت بیان و مرکب قلم و ایثار خون خود در تاریخ از اسلام و علویان دفاع کردند، گفت: از قرن سوم هجری که مهاجرت علویان و خاندان رسالت به ایران شروع شد این مردم دیلمان بودند که بیش از سایر مناطق با آغوش باز از آنان استقبال کردند و اولین حکومت علوی را در منطقه طبرستان تشکیل دادند.

خطه گیلان همواره مهد پرورش بزرگان در علوم و فنون مختلف اسلامی بوده که نقش زیادی در حفظ آثار نبوت و رسالت و هدایت مردم داشتند که مرحوم آیت الله بهجت نمونه ایی از آن بودند.

در قسمت دیگری از پیام آمده است: آیت الله قربانی چهره درخشان دیگر استان هستند که همواره یاری ماندگار برای امام زمان و خدمتگزار جمهوری اسلامی بوده که برای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

وی در پایان از همه شرکت کنندگان در همایش و خدمتگزاران جلسه قدردانی کرد و گفت: همواره خود را طلبه ایی می دانم که در خدمت اسلام و مردم شریف استان هستم./950/پ203/ص
ارسال نظرات