۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۱۳۴۵۱
رییس دفتر تبلیغات اسلامی:

با پاسداری از خون شهدا دین خود را به انقلاب و امام ادا کنیم

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با تجلیل از جانفشانی شهدا، ایثارگران و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس، تاکید کرد: امروز همه باید با پاسداری ازخون شهدا دین خود را به امام و انقلاب اسلامی ادا کنیم.
همايش تجليل از ايثارگران دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم روز دوشنبه در همایش تجلیل از ایثارگران این نهاد فرهنگی و تبلیغی که در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، هفته دفاع مقدس و همچنین یاد و خاطره شهدای دوران جنگ را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده اند، خاطرنشان کرد: امروز بر همه ما فرض است که یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و جهادگران را گرامی بداریم.

حجت الاسلام واعظی تاکید کرد: وظیفه ما به عنوان بازماندگان و وارثان شهدا بسیار سنگین تر است و باید رسالت خود را به درستی ادا کنیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: شهدای پاک ما در حالی سرمایه جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند که ذکر ائمه اطهار(ع) بر لب داشتند و ما امروز به عنوان وارثان خون شهدا باید پاسدار زحمات آنان باشیم.

وی با تجلیل از رشادت های جانبازان و ایثارگران افزود: این عزیزان نیز سال ها درد و رنج غربت و مظلومیت را تحمل کرده اند و همه باید به یادشان باشیم و بدانیم که روزی در مقابل خون های شهدا و زحمات رزمندگان و ایثارگران باید پاسخگو باشیم.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به خدمات و تلاش های محسن رضایی در هشت سال دفاع مقدس ابرازداشت: آقای رضایی در دوران جنگ امتحان خوبی پس داده اند و در حال حاضر نیز در صحنه کارشناسی نظام مشغول خدمت هستند. /924/پ203/ع

ارسال نظرات