۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۲۰۳۰

هیات لبنانی برای شرکت در مراسم سالروز ربوده شدن امام موسی صدر به اروپا سفر کرد

خبرگزاری رسا ـ هیاتی از سوی مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان برای حضور در مراسم سالروز ربوده شدن امام موسی صدر که امروز در آلمان برگزار خواهد شد، لبنان را به مقصد این کشور ترک کرد.
مجلس اعلاي اسلامي شيعيان لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، هیاتی از سوی مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان به ریاست شیخ حسن عبدالله، مفتی صور و جبل عامل، روز گذشته برای حضور در مراسم سالروز ربوده شدن امام موسی صدر و دو همراهش شیخ محمد یعقوب و عباس بدرالدین که امروز در هانوفر آلمان برگزار خواهد شد، لبنان را به مقصد این کشور ترک کرد.

این هیات اعزامی لبنانی با مسؤولان کلیساهای شهر میلان ایتالیا و اقلیت های لبنانی مقیم آلمان و ایتالیا دیدار و از تعدادی از مؤسسه های اسلامی بازدید خواهد کرد.

شیخ حسن عبدالله پس از وارد شدن به خاک آلمان با اشاره به اینکه هرچه بیشتر از زمان ربوده شدن امام موسی صدر می گذرد، اهمیت و جایگاه ایشان بالاتر می رود، گفت: ما لبنانی ها نیازمند امام موسی صدر و اندیشه و مسیر و منش و انسانیت وی هستیم.

وی هدف از این سفر به اروپا را دیدار با گروه های لبنانی مهاجر ساکن در کشورهای اروپایی و برگزاری پاره ای فعالیت های فرهنگی در کنار مراسم هایی که در یادبود ربوده شدن امام موسی صدر و همراهانش برگزار می شود، دانست./981/ب903/گ
ارسال نظرات