۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۱۰۸۲۶

اعضای شورای استانی حوزه علمیه خراسان جنوبی معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در حکمی اعضای شورای استانی حوزه علمیه خراسان جنوبی را انتخاب کرد.
حوزه علميه/1


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام فرجام، مدیر اجرایی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان طی حکمی اعضای شورای استانی حوزه علمیه خراسان جنوبی را انتخاب و احکام آنان را صادر کرد.

بر اساس این گزارش حجج اسلام رضایی، امام جمعه بیرجند، نصیرایی، مسؤول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی،‌ محسن مشرفی از مدیران مدارس علمیه خراسان جنوبی، سید محمد باقر اسدی و علیجان دلدار از اساتید مدارس علمیه خراسان جنوبی به مدت سه سال به عنوان اعضای شورای استانی حوزه علمیه خراسان جنوبی منصوب شدند.

بر اساس ماده شش، انتخاب مدیران و یا اساتید سطوح عالی عضو شورای استانی به پیشنهاد مسؤول نمایندگی مرکز مدیریت و با هماهنگی نماینده ولی فقیه در استان و تایید نهایی مر کز مدیریت خراسان بوده است.

لازم به ذکر است،‌ وظایف اعضای شورای استانی حوزه علمیه خراسان جنوبی در جلسات 612 و 614 شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان تصویب و ابلاغ شده است که بر اساس این ابلاغیه بررسی و نظارت بر عملکرد مسؤول نمایندگی و تایید گزارش سالانه آن جهت ارائه به مرکز مدیریت حوزه علمیه، بررسی و تصویب پیشنهادهای مسؤول نمایندگی در خصوص خط و مشی های داخلی مدارس علمیه استان، بر اساس ویژ گی ها و ضرورت های استانی در چهار چوب مصوبات شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان و سیاست گذاری در خصوص نحوه و میزان ارتباط نمایندگی حوزه علمیه با نهاد‌های دولتی و غیر دولتی بخشی از این وظایف است.
 
همچنین تلاش برای جلب کمک ها و مشارکت های مردمی و دولتی برای حوزه علمیه و مراکز حوزوی استان در چارچوب سیاست ها و مصوبات شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان،‌ نظارت بر هزینه کرد بودجه حوزه علمیه استان به منظور ارائه گزارش به مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان،‌ تایید ترازنامه سالانه نمایندگی مرکز مدیریت در راستای پیشنهاد بودجه سالانه و برنامه ریزی به منظور ارتقای کیفیت تحصیل و تدریس و توسعه مدارس و مراکز آموزشی حوزه علمیه در استان از دیگر وظایف این شورا به شمار می‌آید.

گفتنی است، مسؤول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی دبیر شورای استانی نیز خواهد بود./934/پ202/س

ارسال نظرات