۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۰۹۶۰۷

اسامی قبول شدگان حوزه علمیه خراسان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ اسامی قبول شدگان مرحله اول آزمون ورودی سال تحصیلی 91 - 90حوزه علمیه خراسان اعلام شد.
آزمون ورودي حوزه علميه خراسان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسامی قبول شدگان مرحله اول آزمون ورودی سال تحصیلی 91 - 90 حوزه علمیه خراسان از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان اعلام شد.

در این اطلاعیه از پذیرفته‌شدگان خواسته شده است که برای انجام مصاحبه براساس جدول اعلام شده و کد حوزه مصاحبه به مراکز معرفی شده مراجعه کنند.

همچنین این اطلاعیه می‌افزاید: «اسامی پذیرفته‌‌شدگان نهایی ازطریق مدرسه محل انجام مصاحبه در 15 شهریورماه اعلام شده و برخی از اسامی اعلام شده که عنوان ذخیره دارند در صورت باقی ماندن ظرفیت و کسب امتیازهای بیشتر در مصاحبه پذیرفته خواهند شد».

براساس این گزارش، زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان از 10 تا 25 مردادماه اعلام شده است و پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از زمان و ساعت دقیق مصاحبه می‌توانند از 5 مردادماه تا 8 مردادماه به حوزه محل مصاحبه مراجعه کنند.

در این اطلاعیه آمده است که ‌برادران مقطع سیکل از رتبه 1 تا 1049 قبولی آنان در مرحله اول قطعی و از رتبه 1050 تا 1242 به عنوان ذخیره محسوب شده‌اند و برادران مقطع دیپلم از رتبه 1 تا 322 قبولی آنان در مرحله اول قطعی و از رتبه 323 تا 360 به عنوان ذخیره محسوب می‌شوند.

همچنین خواهران از رتبه 1 تا 647 قبولی آنان در مرحله اول قطعی و از شماره رتبه 648 تا 741 به عنوان ذخیره محسوب می‌شوند و افرادی که محل مصاحبه آنان اعلام نشده است برای تعیین تکلیف از 5 مردادماه به مدت سه روز باید به دفتر پذیرش و تحقیقات مراجعه کنند.

یادآور می‌شود: عدم مراجعه برای مصاحبه در زمان تعیین شده به منزله انصراف است و به همراه داشتن دوقطعه عکس، کپی از تمام صفحات شناسنامه، کپی آخرین مدرک تحصیلی که به تایید مدرسه محل تحصیل یا آموزش وپرورش رسیده است، مدارک اولویت‌ها مانند شاهد، جانبازی، بسیج فعال و حافظ قرآن الزامی است.

گفتنی است، اسامی قبول شدگان مرحله اول آزمون ورودی سال تحصیلی 91 – 90 حوزه علمیه خراسان از طریق نشانی اینترنتی http://www.hozehkh.com/Default.aspx?entryID=4590 اعلام شده است. /920/پ203/ص

ارسال نظرات