۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۵۹۲
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

بنیان‌های فکری جریان انحرافی مبتنی بر اندیشه‌های اومانیستی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا‌ با بیان این که نشانه‌های تفکر فراماسونری در جریان منحرف کاملاً مشهود است، گفت: ریشه‌ها و بنیاد‌های فکری جریان موسوم به انحرافی را مبتنی بر اندیشه‌های اومانیستی و سکولاریستی است.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلاي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، روز گذشته در گردهمایی روحانیان شهرستان تنکابن، جریان انحرافی را جریان خطرناکی در کشور دانست و با بیان این که نشانه های تفکر فراماسونری در جریان منحرف کاملاً مشهود است، گفت: ریشه ها و بنیاد های فکری جریان موسوم به انحرافی را مبتنی بر اندیشه های اومانیستی و تفکرات سکولاریستی است.

وی با بیان این که جریان انحرافی تفکرات سکولاریستی و جدایی دین از روحانیت را دنبال می کند، افزود: این گونه جریان های انحرافی در دولت های پیشین نیز وجود داشتند که اوج آن در ابتدای پیروزی انقلاب و دولت اصلاحات دیده می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که امروز استراتژی دشمنان نظام تغییر یافته و با عنوان جریان انحرافی در کشور پدیدار شده است، بیان داشت: این جریان منحرف تلاش می کند با نفوذ در بخش های مختلف کشور اهداف و برنامه های شوم خود را عملیاتی کند.

حجت الاسلام نظری با تأکید براین که مبنای تفکر جریان انحرافی با فلسفه اسلامی و دینی ما در تناقض کامل است، خاطرنشان کرد: عدم توجه به ارزش های اسلامی یکی از علائم این گروه انحرافی است که نیازمند هوشیاری بیشتر است.

وی با بیان این که جریان انحرافی به دنبال جایگزینی معنویت به جای دین و احکام اسلامی است، گفت: مقاومت در برابر قوای سیاسی نظام و احترام برای رژیم صهیونیستی از جمله مسائلی که این گروه منحرف دنبال می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به این که جریان انحرافی تلاش می کند پست های کلیدی کشور را تسخیر کند، ادامه داد: این گروه منحرف به دنبال اهدافی تعیین شده هستند که فعالیت این گروه را هر روز نگران کننده تر خواهد کرد.

حجت الاسلام نظری، تسخیر بخش های مختلف قوا را از جمله برنامه های جریان انحرافی دانست و خاطرنشان کرد: این جریان تلاش می کند به هر نحوی در بخش های حساس نظام نفوذ کند تا در آینده به اهداف و برنامه های خود دست یابد.

وی همچنین از تشکیل شوراهای راهبری در استان ها به منظور نیل به اهداف بلند مدت این جریان منحرف خبر داد و بیان داشت: این جریان تلاش دارد با فعالیتی تشکیلاتی و هدفمند فضای سیاسی و حتی اقتصادی کشور را در آینده در اختیار گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در ادامه سخنان خود ملت ایران را عاشق ولایت و رهبری دانست وبا تأکید براین که این ملت هیچ گاه از عهد و پیمان خود با ولایت دست برنخواهند داشت، تصریح کرد: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی تا پای جان در راه ولایت ایستادگی خواهند کرد.

حجت الاسلام نظری با بیان این که نهاد مقدس روحانیت نیز در برابر جریان های انحرافی در کشور سکوت نخواهد کرد، گفت: روحانیت طول تاریخ همواره مدافع ارزش های اسلامی بوده و خواهد بود و هیچ گاه اجازه نخواهد داد کوچکترین خدشه ای به مبانی دینی نظام اسلامی وارد شود.

وی با تأکید براین که ملت ایران در برابر هرگونه انحراف از ناحیه هر شخصی خواهد ایستاد، ادامه داد: این ملت همواره مدافع ولایت و رهبری بوده اند و اجازه نمی دهند برخی جریان منحرف زمینه تضعیف این جایگاه مقدس را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، بسیج و سپاه را در خط مقدم مقابله با جریان انحرافی دانست و تصریح کرد: این مجموعه عظیم همواره در دفاع از ولایت ثابت قدم بوده و امروز نیز اگر احساس کند این نظام و رهبری انقلاب در خطر هستند در برابر هر جریان منحرفی با اقتدار خواهد ایستاد./950/پ202/س

ارسال نظرات