۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۰۵۲۶۸

فراخوان سومین جشنواره سراسری عکس رضوی در تبریز اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ با انتشار فراخوان، شورای سیاستگذاری سومین جشنواره سراسری عکس رضوی در تبریز آغاز به کار کرد.
بارگاه ملكوتي امام هشتم شيعيان/امام رضا(ع)
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، محمد دادی، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: شورای سیاستگذاری جشنواره سراسری عکس رضوی با ارائه راهکار و ایجاد زمینه مناسب برای توسعه و تعالی هنر ارزش مدار، فضای جدیدی را جهت ارائه آثار فاخر هنرمندان عکاس فراهم می سازد.

وی افزود: هدف این شورا بر مبنای تقویت و تحکیم زیرساختهای هنر عکاسی و حرکتی پویا برای شناسایی قابلیت های هنری و استعدادهای هنرمندان این حوزه است.

دادی همچنین بر لزوم کیفی گرایی و ارائه تصاویر ناب و سرشار از محتوا و هدفمند از سوی هنرمندان به این جشنواره تاکید کرد.

وی گفت: هر هنرمند عکاس می‌تواند حداکثر ده عکس به صورت تک عکس و هفت عکس به صورت مجموعه بر روی سی دی و با فرمت jpeg در اندازه 40*30 سانتی متر و با دقت ‌‌dpi 300 را به همراه فرم شرکت در جشنواره تا دهم شهریورماه 1390 به دبیرخانه جشنواره واقع در تبریز،‌بلوار استاد شهریار، سربالایی ولیعصر، دبیرخانه جشنواره سراسری عکس رضوی ارسال نماید.

براساس این گزارش علی داننده به عنوان رئیس ، محمد دادی به عنوان قائم مقام، علی محرمی به عنوان دبیر و محمدعلی جدیدالاسلام و بهزاد پروین قدس به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سومین جشنواره سراسری عکس رضوی در تبریز آغاز به کار کردند.

نهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)با بیش از 58 برنامه در سراسر کشور و برگزاری در 30 نقطه جهان با رویکرد گسترش فرهنگ و سیره منور رضوی در سال جاری در موضوعات فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی برگزار می شود.

گفتنی است، سومین جشنواره سراسری عکس رضوی نیز از هفتم تا سیزدهم مهرماه 1390 در تبریز برگزار می شود./935/د103/س
ارسال نظرات