۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۰۴۵۲۴
امام جمعه موقت تبریز:

مسؤولان در تبعیت از ولایت پیش قدم باشند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده گفت: مسؤولان باید در کنار مردم فهیم و همیشه در صحنه، در دفاع از ولایت و تبعیت از منویات ایشان پیش قدم باشند.
نماز جمعه علوم انساني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی حاجی زاده، امام جمعه موقت تبریز امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به نهضت اسلامی ملت مسلمان منطقه اظهار داشت: اگر امروز شاهد ندای اسلام گرایی و آزادیخواهی مردم منطقه هستیم، مرهون تفکرات و اندیشه های متعالی امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب است.

وی با بیان اینکه منویات رهبر انقلاب راهگشای مشکلات پیش روی نهضت اسلامی منطقه خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب با شجاعت و درایت تمام از نهضت اسلامی مردم منطقه دفاع کرده و فرمودند که در آینده نزدیک شاهد نفوذ اسلام در عمق اروپا خواهیم بود.

حجت الاسلام حاجی زاده با تاکید بر قدرشناسی از وجود مبارک حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کرد:اگر منویات رهبر انقلاب بدون هیچ افراط و تفریط اجرایی شود، بی شک شاهد سعادت جوامع اسلامی و عموم مسلمانان خواهیم بود.

امام جمعه موقت تبریز ادامه داد: در نهضت اسلامی مردم منطقه ، مساله شیعه و سنی مطرح نیست، امروز سرنوشت اسلام و مسلمانان در حال رقم خوردن است، به یقین در آینده شاهد وعده الهی خواهیم بود.

وی وحدت را لازمه غلبه به استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: اگر می دانیم که تبعیت از ولی فقیه زمان یک تکلیف شرعی و ضروری است، باید در سنگرهای مقابله با دشمنان حضوری فعال داشته و نقش آفرین باشیم.

حجت الاسلام حاجی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ولایت فقیه در نوک حملات تبلیغاتی دشمنان قرار دارد، خاطر نشان کرد: مسؤولان باید در کنار مردم فهیم و همیشه در صحنه، در دفاع از ولایت و تبعیت از منویات ایشان پیش قدم باشند و نظام اسلامی ایران را الگویی جهانی به مردم مسلمان منطقه معرفی کنند.

وی با بیان اینکه صدور انقلاب اسلامی محقق شده است، تصریح کرد: امروز صدای انقلاب اسلامی از مصر، تونس، یمن، بحرین، لیبی و فلسطین به گوش می رسد، قطعا فردا نیز نوای آن از دور افتاده ترین نقاط جهان شنیده خواهد شد.

امام جمعه موقت تبریز در پایان با اشاره به فرا اعزام کاروان پیاده مردم تبریز به سمت مرقد مطهر امام راحل اظهار داشت: مردم تبریز همواره در ظطول تاریخ همواره در تکریم مراجع و علمای اعلام پیش قدم بوده و خود عالم پروز بوده اند./935/پ201/ص
ارسال نظرات