۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۹۶۴

اعلام حمایت حوزه علمیه خراسان از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم فارس

خبرگزاری رسا ـ شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان با صدور بیانیه ای ضمن حمایت قاطع و مسلم از بیانات داهیانه رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از مردم فارس، اقشار مختلف مردم به ویژه جامعه حوزوی را به اطاعت و تبعیت بیش از پیش از دستورات رهبری امت اسلامی فراخواند.
اعلام حمایت حوزه علمیه خراسان از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم فارس
به گزارش خبرگزاری رسا، شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان با صدور بیانیه ای ضمن حمایت قاطع و مسلم از بیانات داهیانه رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از مردم فارس، اقشار مختلف مردم به ویژه جامعه حوزوی را به اطاعت و تبعیت بیش از پیش از دستورات رهبری امت اسلامی فراخوانده و نهادهای مختلف نظام را به همبستگی و استحکام وحدت دعوت کرده است.

در ابتدای این بیانیه آمده است: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در میان اجتماع پرشور مردم متدین و ادب‌پرور استان فارس با ایراد بیانات حکیمانه، وحدت‌بخش و روشنگرانه خود، فصلی جدید از خدمت و تلاش را پیش‌روی مردم و مسئولان نظام گشود.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: در شرایط حساس کنونی دنیا و منطقه که دشمنان با نقشه‌ها و هجمه‌‌های خصمانه خود، سعی در خدشه‌دار کردن جایگاه رفیع جمهوری اسلامی ایران دارند، هوشمندی و درایت سکان‌دار فرزانه انقلاب، آحاد جامعه اسلامی را از دولت و ملت به حفظ و حمایتِ همه‌جانبه از نظام فرا می‌خواند.

در بخش دیگر این بیانیه ذکر شده است: حوزه علمیه خراسان، ضمن سپاس از درگاه الهی به واسطه نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران به رهبری اندیشمندانه ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که همواره بر حفظ مواضع و آرمان‌های این انقلاب تأکید داشته و دارند، حمایت قاطع و مسلم خویش را از بیانات داهیانه معظم‌له اعلام می‌دارد و اقشار مختلف مردم به ویژه جامعه حوزوی را به اطاعت و تبعیت بیش از پیش از دستورات رهبری امت اسلامی خوانده و نهادهای مختلف نظام را به همبستگی و استحکام وحدت دعوت می کند.

در پابان این بیانیه آمده است: از درگاه پروردگار متعال، سلامتی، سربلندی و عزت رهبر معظم انقلاب را خواهانیم و آرزومندیم که سایه ایشان تا انقلاب جهانی مهدی موعود(عج) بر سر ملت ایران مستدام باشد./934/د102/ص
ارسال نظرات