۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۰۲۴۱۰

مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران حضور می‌یابد

خبرگزاری رسا ـ مدیر بخش ارتباطات و تبلیغات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی گفت: همزمان با آغاز بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 150 نرم افزار در زمنیه‌های مختلف علوم اسلامی و انسانی عرضه می‌شود.
مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي ، نور



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامرضا رحمانی، مدیر بخش ارتباطات و تبلیغات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با آغاز بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مرکز نور در هجدهمین سال حضور خود، 150 نرم افزار در زمینه های مختلف علوم اسلامی و انسانی عرضه می‌کند.

وی گفت: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به عنوان بزرگترین تولید کننده نرم افزارهای علوم اسلامی و انسانی در جهان اسلام مفتخر است در نمایشگاه بیست و چهارم، آخرین تولیدات و دست آوردهای علمی، پژوهشی و تحقیقاتی خود را در حوزه‌های مختلف علوم اسلامی و انسانی به سمع و نظر فرهیختگان برساند.

وی ادامه داد: این تعداد محصولات منتخب در پنج قالب کتابخانه‌ای، دانشنامه‌ای، آموزشی، چند رسانه‌ای و مالتی مدیا (صوتی و تصویری) عرضه می‌شود.

رحمانی با بیان اینکه غرفه نور در بخش «بازار جهانی کتاب» میزبان علاقمندان است، اظهارداشت: برگزاری کارگاه های آموزشی نحوه استفاده از تولیدات نرم‌افزاری نور و همچنین پایگاه های اطلاع رسانی وابسته از جمله دیگر برنامه های مرکز نور در هفدهمین حضور خود در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

وی با اشاره به شعار تعیین شده برای نمایشگاه امسال گفت: شعار راهبردی برای بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران «ارتقا معرفت دینی و بصیرت فرهنگی در سال جهاد اقتصادی» است و ما در صددیم در عمل آنرا به منصه ظهور برسانیم.

لازم به ذکر است، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 14 تا 24 اردیبهشت ماه سال1390 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود./919/پ203/ع

ارسال نظرات