۲۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۲۲۸۱
معاون امور مجلس تبلیغات اسلامی کشور:

نهادینه کردن فرهنگ دینی در جامعه بهترین راه حفظ نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: نهادینه کردن فرهنگ دینی در جامعه بهترین راه حفظ نظام اسلامی است.
حجت الاسلام فلاح، معاون امور مجلس و استان هاي سازمان تبليغات اسلامي کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام اسماعیل فلاح، معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی، روز گذشته، در نشست شورای اداری اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان اعتقاد و التزام به لوازم انتظار ظهور امام زمان(عج) را مهم اساسی توصیف کرد و اظهار داشت: توجه به وجود مقدس امام عصر(عج) در این راه مِی‌تواند بسیار مؤثر و وسیله‌ای برای تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد امور باشد.

وی با تأکید بر قرار گرفتن برنامه‌های فرهنگی در مسیر سلوک الی الله، عنوان کرد: وجود مدعیان دروغین امام زمان(عج) از تشنه بودن مردم برای شناخت و رسیدن به معرفت امام معصوم(ع) حکایت می‌کند و باید با استفاده از همین فرصت با همت جمعی در سازمان تبلیغات اسلامی برای ارتقای معرفت دینی مردم تلاش کنیم.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه توجه به کیفیت و خروجی کارها بسیار مهم است، اظهار داشت: ارتقای شاخص‌های فرهنگی خوب است ولی آیا توانسته‌ایم مخاطبین را متوجه امام معصوم(ع) و خداوند کنیم یا خیر؟ به عبارت دیگر باید نسبت به کیفیت و خروجی کارها بسیار حساس باشیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری هر سال از سوی مقام عظمای ولایت، تصریح کرد: این نام گذاری‌ها در واقع یعنی شناخت و معرفت ائمه معصومین(ع) و کسی که به این شناخت و معرفت برسد اهل همت و کار مضاعف می‌شود و اهل جهاد اقتصادی خواهد شد؛ پس باید شاخصه‌های حقیقی را مشخص کنیم و همین سبب اعتلای نظام مقدس اسلامی می‌شود.

این فعال عرصه فرهنگی با بیان اینکه شناخت فرهنگ غنی جهاد اقتصادی نیازمند بستر سازی است، افزود: با همت مسئولان ادارات تبلیغات اسلامی استان‌ها و همفکری و نشر آثار مکتوب در این خصوص، تحولی در حوزه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به وجود می‌آید.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، یاد آور شد: سازمان تبلیغات اسلامی در بین نهادهای فرهنگی موقعیت خوبی دارد و تأثیرگذاری کارهای سازمان در همه جا احساس می‌شود و این نعمتی از جانب خداوند تبارک و تعالی است./9452/پ202/ص
ارسال نظرات