۲۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۰۲۰۹۵
امام جمعه گرگان:

مطالب بیان شده در «مستند ظهور نزدیک است» یک انحراف بزرگ است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گرگان با تأکید براین که مردم نباید سخنان کذب و انحرافی در خصوص ظهور امام عصر(عج) را به راحتی بپذیرند، گفت: مطالب بیان شده در مستند ظهور نزدیک است یک انحراف بزرگ است.
آيت الله نورمفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان،  آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان در خطبه های امروز مرکز استان با انتقاد دوباره از تولید مستند «ظهور نزدیک است» گفت: متأسفانه این مستند در تیراژ بسیار بالا هر روز در میان مردم به ویژه نسل جوان توزیع می شود.

وی، مستند ظهور نزدیک است» را یک انحراف بزرگ دانست و با بیان این که نباید تحت تاثیر این مسائل و حرف های کذب قرار گرفت، افزود: مردم نباید گول برخی حرف های بی محتوا را بخورند.

امام جمعه گرگان به شبیه سازی رییس جمهور به «شعیب بن صالح» در این سی دی اشاره کرد و با بیان این که دکتر احمدی نژاد نیز مطالب نسبت داده شده به خود در این سی دی را رد کرده است، ادامه داد: درباره شعیب 13 روایت است که ده مورد در کتب اهل سنت و سه مورد نیز در کتب شیعه آمده که از این سه روایت دو مورد آن نیز مستند نیست و تنها یک مورد از امام رضا(ع) است که اشاره دارد، شعیب یک مرد یمنی در آن سرزمین به عنوان یاور امام زمان(عج) است.
 
آیت الله نورمفیدی همچنین به بخشی از این مستند که سخنان رهبر معظم انقلاب در آن آمده، اشاره کرد و یادآور شد: آن سخن رهبر معظم انقلاب در جائی دیگر و در خصوص چیز دیگری بوده که سازندگان این سی دی از آن خطبه به عنوان «خطبه البیان» نام برده اند که بسیار ضعیف است این سخنان رهبری با این موضوع سنخیت داشته باشد.
 
امام جمعه گرگان در ادامه سخنان خود به 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ارتش کشورمان همواره در خدمت مردم و نظام اسلامی بوده و این در کشورهای دیگر کمتر دیده می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: وقتی مردم مصر برای حذف حکومت دیکتاتوری قیام کردند و در این زمینه موفق شدند و اختیار در دست ارتش به عنوان یک نیروی قدرتمند افتاد، نتوانست با مردم باشد، زیرا رشته در میان ملت و مردم نداشت.
 
وی اظهار داشت: ارتش ما وابستگی به هیچ جا ندارد، بلکه ریشه اش در میان مردم است و این یک افتخار برای خود ارتش و برای مردم محسوب می شود و ارتش همیشه پشتیبان مردم، نظام و اسلام بوده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان در خطبه اول نماز جمعه این هفته گرگان با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: ماه های جمادی الاول و جمادی الثانی متعلق به آن حضرت است، زیرا تولد و شهادت آن حضرت در این ماه ها به وقوع پیوست.
 
وی ادامه داد: در دامن اسلام زنان زیادی بزرگ شده و پرورش یافته اند که مایه افتخار زنان عالم هستند، اما حضرت فاطمه (س) با بقیه متفاوت بود و در واقع آن بزرگوار یک استثناء بود.

به گفته وی، همسران و زنان پیامبر (ص) مقام و منزلتی بالا داشتند، اما هیچ کدام مقامشان در حد و شان حضرت فاطمه (س) نبود./950/پ202/ص
ارسال نظرات