۲۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۰۵۸
عضو مجلس خبرگان رهبری:

همه باید در عرصه مهدویت به منابع اصیل اسلامی مراجعه کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گرگان با انتقاد از توزیع مستند ظهور نزدیک است در سطح جامعه، به موضع گیری مراجع عظام تقلید اشاره کرد و بیان داشت: همه مردم باید در خصوص مسائل مربوط به ظهور به آیات و روایات الهی مراجعه کنند.
آيت الله نورمفيدي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درگرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در جمع دانش آموزان دختر دبیرستان چراغعلی گرگان با اشاره به حدیثی از امام صادق‌(ع) در خصوص تعیین کنندگان وقت ظهور، گفت: این امام همام کسانی را که برای ظهور امام زمان(عج) زمان خاصی را تعیین می کنند کذاب نامیده است.

وی با تأکید براین که کسی جز خداوند متعال حق ندارد برای ظهور امام زمان (عج) وقت تعیین کنند، افزود: همه مردم باید در خصوص مسائل مربوط به ظهور به آیات و روایات الهی مراجعه کنند.

امام جمعه گرگان با انتقاد از توزیع مستند ظهور نزدیک است در سطح جامعه، به موضع گیری مراجع عظام تقلید اشاره کرد و بیان داشت: موضع گیری مراجع تقلید نسبت به این مستند، کذب‌بودن آن را ثابت می کند.

وی، این گونه کذب گویی‌ها را زمینه‌ساز سوق پیدا کردن مردم به فرقه های انحرافی و ضاله دانست و بیان داشت:  انسان اگر معرف انسانی و خداشناسی نداشته باشد، دچار بی آگاهی و جهل می شود و این‌ها خود دشمن انسان است.

آیت الله نورمفیدی در ادامه سخنان خود در پاسخ به سؤال دانش آموزی که در خصوص شرایط ایده آل یک دختر برای ازدواج پرسیده بود، گفت: داشتن اصالت خانوادگی، اخلاق، دیانت، متدین و خداشناس از مهم‌ترین ملاک‌های لازم برای یک فرد است.

وی در ادامه سخنان خود بر اهمیت مسأله عفاف و حجاب در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: بانوان جامعه اسلامی باید با حفظ عفاف و حجاب خود، الگویی برای زنان دیگر کشورهای جهان باشند./950/پ202/س

ارسال نظرات