۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۸۹۵
سال گذشته؛

بیش از 250 گفتمان دینی در گیلان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان اعلام کرد: سال گذشته 258 گفتمان دینی با موضوعات مختلف در مدارس و مساجد این استان برگزار شد.
معاون فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان امروز در جمع خبرنگاران برگزاری گفتمان های دینی را یکی از برنامه های مهم این سازمان در طول سال برشمرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در جهت تقویت باورهای دینی در نسل جوان به ویژه دانش آموزان هر ساله نشست های دینی متنوعی را در مدارس و مراکز دینی برگزار می کند.

وی با اشاره به استقبال گسترده جوانان و نوجوانان از برگزاری این نشست های دینی، افزود: سال گذشته بیش از 12 هزار دانش آموز دختر و پسر مخاطب اصلی گفتمان های دینی این سازمان بودند.

حجت الاسلام گلمیرزاده با اشاره به موضوعات مورد بحث در گفتمان های دینی، خاطرنشان کرد: جنگ نرم، سال همت مضاعف کار مضاعف، نحله های فکری، عفاف و حجاب، اصلاح الگوی مصرف و مهارت های زندگی از جمله موضوعات گفتمان های دینی سال گذشته بود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: آگاهی و بصیرت، زن و خانواده، آسیب های اجتماعی، آسیب شناسی فرهنگی و دینی از دیگر موضوعات گفتمان های دینی است.

حجت الاسلام گلمیرزاده با اشاره به این که 14 نشست تخصصی با موضوه جنگ نرم سال گذشته با حضور حدود هزار و 700 دانش آموز در مراکز آموزشی و مساجد برگزار شد، ادامه داد: علاوه بر این هشت جلسه در باره موضوع نحله های فکری با حضور 600 دانش آموز در هشت دبیرستان استان در سال 89 اجرا شده است.

وی تصریح کرد: طرح گفتمان های دینی در قالب تشکیل کارگروه گفتمان های دینی، همایشی و اطلاع رسانی در مورد برگزاری گفتمان ها با موضوعات مختلف در مدارس و مساجد استان برگزار شده است./950/پ202/ص
ارسال نظرات