۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۸۶۶

سیزدهمین جلسه اخلاق نبوی در حوزه علمیه مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سیزدهمین جلسه از سلسله جلسات اخلاق نبوی با حضور عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) مشهد برگزار می‌شود.
سیزدهمین جلسه اخلاق نبوی در حوزه علمیه مشهد برگزار می‌شود
حجت ‌الاسلام محمدرسول رمضانی، مسؤول دفتر فرهنگی، تربیتی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار داشت: سیزدهمین جلسه از سلسله جلسات اخلاق نبوی در مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) مشهد برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جلسات را ارتقای سطح علمی، معنوی و فرهنگی طلاب در بین جامعه حوزوی و جامعه اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: آشنایی هرچه بیشتر طلاب با سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) از دیگر اهداف برپایی این جلسات است.

حجت الاسلام رمضانی با بیان این‌که در سیزدهمین نشست حجت ‌الاسلام والمسلمین رجبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ایراد سخن خواهد پرداخت، بیان داشت: طلاب مدرسه علمیه حضرت حجة(عج) به عنوان مدرسه مهمان در این نشست حضور می یابند.

وی حضور عموم طلاب برادر را در این نشست آزاد عنوان کرد و افزود: سیزدهمین جلسه از سلسله جلسات اخلاق نبوی پنج‌شنبه 24 فروردین ماه از ساعت 7:30 در مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) مشهد برگزار می‌شود./934/پ202/س
ارسال نظرات