۱۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۵۷۹
عضو خبرگان رهبری:

آل سعود با مشارکت در کشتار مردم بحرین به ورطه نابودی نزدیک‌تر شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با محکوم کردن مشارکت آل سعود در کشتار مردم بی‌گناه بحرین اظهار داشت: عربستان با دخالت در امور و سرنوشت مردم بی‌گناه بحرین، به ورطه نابودی نزدیک‌تر شد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با محکوم کردن مشارکت آل سعود در کشتار مردم بی گناه بحرین اظهار داشت: عربستان با دخالت در امور و سرنوشت مردم بی گناه بحرین، عاقبت خود را به مخاطره انداخته است.

وی افزود: آل سعود با دخالت‌های بیجای خود در امور کشورهای دیگر، زمان مرگ و نابودی خود را نزدیک‌تر کرده است و دخالت در امور بحرین نیز بیانگر زوال و نابودی عربستان و آل سعود است.

خطیب جمعه بهشهر با بیان این که بروز اختلافات در بحرین و کشورهای عربی بیانگر رسوایی برگ برای غرب و آمریکا است یادآور شد: متأسفانه اکنون با نقض حقوق بشر در این جوامع، کشورها به ماهیت واقعی آمریکا و سردمداران حقوق بشر پی برده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری ادامه داد: متأسفانه حقوق بشر هیچ‌گاه برای کشورهای مظلوم نقش خوبی بازی نکرده است و حقوق بشر در این مناطق خوب اجرا نشده است.

وی در ادامه با اشاره به سرنوشت نافرجام قذافی نیز خاطر‌نشان کرد: امام راحل از همان ابتدا نیز با حکومت و ارتباط با قذافی مراعات می‌کرد و در زمان حیات امام راحل قذافی هر چه کرد که با امام خمینی‌(ره) ملاقات داشته باشد، امام راحل نپذیرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری تصریح کرد: قذافی عامل غرب در منطقه است و همه برنامه‌ها و عملکرد وی برای تقویت کفر، غرب و استکبار است و مسلمانان باید در این رابطه مراقب باشند.

وی، روح اسلام‌خواهی در منطقه را نشأت‌گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و ادامه داد: انقلاب مردم حق و باطل را برای همه ملت‌های دنیا به خوبی آشکار کرد.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری اضافه کرد: انقلاب ما برگرفته از ولایت فقیه است و تا آخر نیز به همین صورت پایدار خواهد بود تا به انقلاب امام زمان‌(عج) و مهدی موعود ختم شود.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب‌(س)  گفت: نام‌گذاری این روز بزرگ به عنوان روز پرستار، بیانگر رسالت بزرگ و عمیق پرستاران در نگهداری از بیماران است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری بیان داشت: استفاده منطقی از داروها براساس تجویز پزشک امری است که باید در  جامعه و از سوی افراد رعایت شود تا شاهد جامعه ای با نشاط و پر تحرک در رسیدن به اهاف عالیه و اسلامی و دینی باشیم./950/پ202/س

ارسال نظرات