۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۰۱۴۰۴
مسؤول امور بازرسی حوزه های علمیه:

سوء تفسیر از انقلاب مردم بحرین راه را برای مداخله عربستان باز کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور بازرسی حوزه های علمیه گفت: انقلابیون کشورهای اسلامی به خصوص مردم بحرین مصمم به ادامه مسیر خود هستند و برای تحقق اهداف خود تسلیم نخواهند شد.
حجت الاسلام حسين نمازي


حجت الاسلام حسین نمازی، مسؤول امور بازرسی حوزه‌های علمیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت: حملات وحشیانه و فجیع آل خلیفه به مردم و کشتار و زخمی کردن مسلمانان دل هر مسلمان آگاه و هر انسان بشر دوستی را به درد می آورد.

وی بیان داشت: حکومت بحرین در وضعیت عدم تعادل روانی وارد جنگ همه جانبه با مردم خود شده است و با اقدامات سرکوب‌گرایانه می خواهد اراده مردم را تضعیف کند.

این محقق علوم اسلامی اظهار داشت: انقلابیون کشورهای اسلامی به خصوص مردم بحرین مصمم به ادامه مسیر خود هستند و برای تحقق اهداف خود تسلیم نخواهند شد.

وی اظهار داشت: بحرین یک کشور کوچک محسوب می‌شود که هستاد درصد مردم آن شیعه هستند، دشمن می خواهد با عنوان کردن درگیری شیعه و سنی، این قیام مردمی را یک جنگ طائفه‌ای نشان دهد.

این محقق علوم انسانی گفت: مردم بحرین همچون سایر کشورهای اسلامی علیه دشمن مستبد و حکام ظالم قیام کرده‌اند اما متاسفانه این اقدام سوء تفسیر شده و مشکل را بیشتر کرده است.

وی بیان داشت: باید در حل این معضل جهان اسلام اقدامات مناسب و سنجیده صورت گیرد و با برداشتن گام های عملی، حمام خون بحرین به پایان برسد.

این پژوهشگر حوزه علمیه قم بیان داشت: وظیفه علمای اسلام و روحانیت فریاد عیله ظلم و مسلمان‌کشی است و باید ملت های جهان را از جنایات صورت گرفته آگاه کنند.

وی اظهار داشت: رسانه های جهان اسلام باید موج اعتراضات، راهپیمایی‌ها و تعطیلی‌ها را به شکل مناسب منعکس کنند تا پادشاهان ستمگر ببینند مردم آنها بی دفاع نیستند و افکار عمومی جهانیان در این مسائل حساس است.

حجت الاسلام نمازی با اظهار تاسف از مداخله نظامی عربستان در بحرین گفت: تلقی نزاع شیعه و سنی و با عقاید وهابیت به جنگ مسلمانان رفتن، گناهی نابخشودنی است. /909/ت302/ع

ارسال نظرات