۰۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۰۵۵
روحانی اهل بحرین:

تا آخرین قطره خون در مقابل آل سعود و آل خلیفه می ایستیم

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان کشور بحرین، با محکوم کردن لشگرکشی عربستان سعودی به بحرین، از شهید شدن 23 نفر در جریان حوادث این کشور خبر داد و گفت: ما تا آخرین قطره خون خود در مقابل آل خلیفه و آل سعود خواهیم ایستاد.
كشتار مردم در بحرين
حجت‌الاسلام محمود الصددی از روحانیان بحرین، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن کشتار مردم و مسلمانان بحرین، ابراز داشت: جهان در حال تغییر و تحول است اما متاسفانه برخی از حاکمان ممالک، طاغوت هستند.

وی گفت: بحرین در این ایام شاهد لشگرکشی عربستانی ها بوده است، اینها برای کشتار و قلع و قمع کردن مردم و مسلمانان بحرین آمده اند، در حالی که مردم ما حقوق مسلم و از دست رفته خود را طلب می کنند.

حجت الاسلام الصددی ابراز داشت: اکثر مردم بحرین شیعه هستند ولی هدف شان از قیام دنبال کردن و پیگیری مسائل طایفه ای نبوده است، آنها حق طبیعی و مسلم خود را می خواهند و شیعه و سنی در این مساله یک هدف را دنبال می کنند.

این روحانی اهل بحرین که حدود پانزده سال است در جمهوری اسلامی ایران تحصیلات علوم دینی را می گذراند، تاکید کرد: قیام مسلمانان و مردم بحرین برای احقاق حق شان بوده است، بحرینی ها می خواهند حریت رای و آزادی داشته باشند و این مساله نیز حق طبیعی ما است و اختصاصی هم به شیعه و سنی ندارد.

حجت‌الاسلام الصددی با بیان اینکه ملت بحرین برای احقاق حقوق از دست رفته خود قیام کرده اند، خاطرنشان کرد: متاسفانه حاکمان و دولت بحرین و عربستان سعودی و امارات به جای اینکه مشکل حل کنند برای کشتار مردم به این کشور لشکر کشی می کنند.

حجت الاسلام محمود الصددی با اشاره به آخرین آمار کشته ها و شهدای بحرین گفت: تاکنون 23 نفر در حوادث بحرین به شهادت رسیده اند، از برخی از افراد نیز خبری در دست نیست.

وی ابراز داشت: برخی از افراد نیز مفقود هستند معلوم نیست کشته شده اند یا مساله دیگری برای شان پیش آمده است، برخی از افراد را می دانیم در زندان هستند، اما از سرنوشت برخی دیگر خبری در دست نیست.

این روحانی اهل بحرین با اشاره به اهداف حاکمان سعودی از لشگرکشی به بحرین و کشتار مسلمانان این کشور، ابراز داشت: آنها می ترسند که این قیام به کشورهای دیگر از جمله کشور خودشان سرایت کند.

وی ادامه داد: مردم بحرین می خواهند زیر سلطه نباشد، در مقابل آمریکا به دنبال حفظ منافع و مصالح خود است و ما تا آخرین قطره خون خود در مقابل اینها و آل سعود و آل خلیفه مبارزه خواهیم کرد. /924/ت302/ج
ارسال نظرات