۲۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۰:۴۹
کد خبر: ۱۰۰۹۰۲

فرهنگ دفاع مقدس دژ تسخیر ناپذیر نظام است

خبرگزاری رسا ـ مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فرهنگ دفاع مقدس همچون دژی است که غیرقابل تسخیر است.
حجت‌الاسلام سيد محمد علي آل هاشم، رييس عقيدتي سياسي ارتش
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر روز گذشته در بازدید از اردوگاه شهید باکری سپاه عاشورا در خرمشهر در جمع خادمان زائران مشهدالشهدای ایران در این اردوگاه اظهار داشت: همت سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی در آماده سازی فضای لازم برای اسکان و پذیرایی از زائران مناطق جنگی قابل تقدیر و توجه است.

وی با بیان اینکه اردوگاه شهید باکری زمینه های لازم برای رفاه حال مسافران مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را فراهم کرده است، گفت: کارهای فرهنگی مناسبی در این اردوگاه اجرا می شود که در خور شان زائران است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ضمن بازدید از بخش های مختلف اردوگاه شهید باکری تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس همچون دژی است که غیرقابل تسخیر است، از این رو بایستی از تمامی امکانات و تجهیزات خود برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت بهره مند شویم.

وی ادامه داد: مقابله با جنگ نرم دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی جز با کار فرهنگی میسر نخواهد بود، بایستی کار فرهنگی و هنری در مناطق عملیاتی به ویژه اردوگاه شهید باکری همانگونه است، به صورت جدی ادامه پیدا کند.

همچنین سرهنگ قهرمانی، فرمانده اردوگاه شهید باکری به ارایه گزارشی از فعالیت های مختلف در این اردوگاه ارایه کرد و اظهار داشت: راه اندازی رادیو اردوگاه، انتشار نشریه روزانه نسل عاشورا، تئاتر خیابانی، برگزاری مسابقات آشنایی با مناطق عملیاتی، تیراندازی و پرسش و پاسخ از جمله برنامه های فرهنگی در اردوگاه شهید باکری به شمار می رود.

وی تصریح کرد: برگزاری دعای عهد، ندبه، کمیل و زیارت عاشورا در طول هفته و برگزاری آئین های دینی و ملی در مناسبت های مختلف از دیگر برنامه های مهم این کمیته است./935/پ202/ص
ارسال نظرات