۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۷۵۶۶۰۳
با حضور حجت الاسلام والمسلمین ملکی انجام شد؛

تقدیر از اساتید مدرسه علمیه قرآنی امام علی بن موسی الرضا

تقدیر از اساتید مدرسه علمیه قرآنی امام علی بن موسی الرضا
به مناسبت گرامیداشت مقام معلم و استاد، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی از ۸۰ نفر از اساتید مدرسه علمیه قرآنی امام علی بن موسی الرضا(ع) قم تقدیر به عمل آمد

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به مناسبت گرامیداشت مقام معلم و استاد، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی از ۸۰ نفر از اساتید مدرسه علمیه قرآنی امام علی بن موسی الرضا(ع) قم تقدیر به عمل آمد.

این برنامه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط یکی از حافظین و سپس همخوانی سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

حجت‌الاسلام ابوالحسنی مدیر مدرسه علمیه قرآنی امام علی بن موسی الرضا(ع) قم هم ضمن خوش آمد گویی به مدعوین از تلاش های اساتید قدردانی کرد.

در ادامه تصاویری از اجرای جزء خوانی قرآن کریم توسط طلاب مدرسه در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها که مورد تقدیر و تکریم مقام معظم رهبری قرار گرفته بود، پخش شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه‌ علمیه قم هم به عنوان سخنران ویژه مراسم، به تبیین منزلت استادی و تعلیم و تربیت پرداخت.

جلسه با همخوانی گروه بین المللی نوجوانان کریمه اهل بیت(س) ادامه پیدا کرد و بعد از آن کلیپی از بیانات مقام معظم رهبری همراه با تصاویری از اساتید مدرسه در راستای تکریم آنان به نمایش درآمد.

در این قسمت از برنامه، قاری بین المللی سعید پرویزی با تلاوت مجلسی خود جلسه را منور به نور قرآن و مطهر به آیات الهی کردند.

در پایان برنامه از اساتید شرکت کننده با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

این برنامه با حضور خانواده اساتید برگزار گردید.

همچنین برای کودکان حاضر در مراسم برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده بود و در پایان به همه آنان هدایایی اهدا شد.

ارسال نظرات