۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۵۵۳۳۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

عملیات «وعده صادق» پاسخ قاطع ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی بود

عملیات «وعده صادق» پاسخ قاطع ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی بود
اصفهان –حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: عملیات وعده صادق پاسخ قاطع ایران به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد گفت: جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین پایگاه نظامی هوایی اسرائیل را با اقتدار منهدم کرد.

وی به همکاری مشترک اخیر ارتش و سپاه پاسداران مقتدر و وزارت دفاع که دنیا را به حیرت و شگفتی انداخت، اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین پایگاه نظامی هوایی اسرائیل را با اقتدار منهدم کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: اسرائیل با همکاری آمریکا و انگلیس در حالی تمام توان خود را برای دفاع از رژیم صهیونیستی بکار گرفتند که جمهوری اسلامی تنها بخشی از توان نظامی خود را به کار گرفت، اما نتوانستند با قدرت موشکی و پهبادی ایران مقابله کنند.

وی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق پاسخ قاطع ایران به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه بود، گفت: عملیات وعده صادق نتیجه وحدت میدان و دیپلماسی بود و هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را فروریخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: عملیات وعده صادق پیام قدرت ایران و بیانگر این بود که اگر اراده جمهوری اسلامی و فرمان رهبر معظم انقلاب باشد بی درنگ در صحنه حاضر شده و به هر رژیمی که نسبت به منافع ما تعدی کند پاسخ داده می‌شود.

وی ادامه داد: پاسخ ایران به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی به همه کسانی که علیه جمهوری اسلامی خیال پردازی کرده و تصور می‌کنند که قادر به ضربه زدن به ایران اسلامی هستند. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات