۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۷۵۵۱۰۳
حجت‌الاسلام ملک زاده در گفت‌وگو با رسا:

عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت

عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عملیات بسیار مقتدرانه ای دانست که به نفع جبهه مقاومت تمام شد و ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت.
حجت الاسلام محمد ملک زاده عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به عملیات موفقیت آمیز وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: پایان موفق این عملیات، اتفاق بسیار بزرگ و بی نظیری رقم زد که معادلات جهانی را تغییر داد.
 
وی افزود: این عملیات تصورات نادرست از قدرت و قوت رژیم غاصب صهیونیستی را برهم زد که باید به چند نکته مهم درباره این عملیات دقت نظر شود.
 
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بیان داشت: عملیات وعده صادق در صورتی انجام گرفت که دشمن صهیونیستی در اوج آمادگی بود؛ چراکه بعد از تجاوز اسرائیل به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق، مسئولان بلندپایه کشورمان تصمیم به انتقام تنبیهی رژیم صهیونیستی را رسماً اعلام کردند و به همین خاطر آمریکا و همپیمانان رژیم صهیونیستی برای مقابله آماده شده و کاملا می دانستند که ایران اسلامی حتما حمله خواهد کرد.
 
وی افزود: اعلام رسمی حمله به دشمنان در گذشته سابقه نداشته و حتی در سال های جنگ تحمیلی نیز سعی می کردیم از اصل غافلگیری برای ضربه زدن به دشمنان استفاده کنیم اما در این عملیات، دشمنان اطلاعات لازم را در اختیار داشته و به همین خاطر ظرفیت کامل پدافندی چندین کشور را از مرز ایران تا سرزمین های اشغالی، آماده انهدام موشک ها و پهپادهای ایران بکار گرفتند؛ اما با این اوصاف جمهوری اسلامی توانست از همه این موانع عبور کرده و اهداف مورد نظر خود را با دقت و قدرت کامل منهدم کند.
 
حجت الاسلام ملک زاده ابراز کرد: عبور موفق موشک ها و پهپادهای ایران از همه پدافندهای موجود کشورهای هم‌پیمان رژیم صهیونیستی، بزرگترین دستاوردی بود که از دید ناظران و کارشناسان نظامی مطرح و به آن توجه شده است.
 
وی در ادامه با اشاره به سعی و تلاش رژیم صهیونیستی برای القای عدم موفقیت ایران در عملیات وعده صادق و نرسیدن ایرانیان به اهداف اصلی خود، اظهار داشت: برخلاف تصوراتی که رژیم صهیونیستی از القای عدم موفقیت ایران از عملیات وعده صادق درصدد آن بود؛ اما دنیا مشاهده کرد که جمهوری اسلامی چگونه با شدت و قوت تمام این عملیات را با موفقیت انجام داد.
 
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بیان داشت: حمله تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل طبق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل، دفاعی مشروع و موجه بود و لازم بود تا ایران اسلامی در برابر رژیم یاغی صهیونیستی که به هیچ اصول و قانون بین المللی عمل نکرده و همه را زیرپا می گذارد، پاسخ دندانشکنی به تجاوزات و تعدیات آنان می داد.
 
حجت الاسلام ملک زاده عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عملیات بسیار مقتدرانه ای دانست که به نفع جبهه مقاومت تمام شد و ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت.
 
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به حرف های ضد و نقیض اسرائیل درباره احتمال حمله متقابل به ایران اسلامی و احتمال عدم حمایت آمریکا از اسرائیل بیان داشت: به نظر من رژیم صهیونیستی - چنانکه در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده - درصورتی که مسلمانان دربرابر آنان ایستادگی کنند، پا به فرار خواهد گذاشت؛ اما اگر رژیم صهیونیستی از جبهه روبه روی خود احساس ضعف کند، قطعاً واکنش جدی نشان خواهد داد.
 
 حجت الاسلام ملک زاده در پایان با توجه به این که تاکنون که اختلاف گسترده ای در کابینه رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران وجود داشته و دارد ابراز کرد: به نظر من رژیم صهیونیستی جرأت نمی کند حتی کوچکترین ضربه ای را در خاک ایران انجام دهد.
ارسال نظرات