۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۵۴۱۸۱
نماینده رهبر انقلاب در شهرستان ورامین:

امروز دشمن به دنبال تفرقه افکنی است/ضرورت انسجام روحانیت در مقابل دشمن

امروز دشمن به دنبال تفرقه افکنی است/ضرورت انسجام روحانیت در مقابل دشمن
نماینده رهبر انقلاب در شهرستان ورامین گفت: روحانیون باید در تمام زمینه ها به ویژه در حوزه عملکردی و رفتاری مراقب باشند تا اجازه سوءاستفاده به دشمن داده نشود.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله سید مرتضی محمودی نماینده رهبر انقلاب در شهرستان ورامین پیش از ظهر جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ در جلسه روحانیون و ائمه جماعات شهرستان ورامین که به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام الله دوازدهم فروردین و روز جهانی قدس در بیت امام جمعه برگزار شد ، اظهار کرد: امروز دشمنان قسم خورده این کشور، اعتقادات و باورهای ملت ایران را نشانه رفته اند و در این راستا باید روحانیون و ائمه جماعات در این عرصه به وظیفه خود عمل کنند.
 
امام جمعه شهرستان ورامین افزود: امروز روحانیت بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام است و در صورت همدلی روحانیون، بسیاری از توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.
 
نماینده رهبر انقلاب در شهرستان ورامین ادامه داد: دشمن به دنبال تفرقه افکنی است و از هر فرصتی استفاده می کند تا با استفاده از تفرقه ، به اهداف خود برسد و در این راستا باید روحانیت به روشنگری و آگاه سازی مردم بپردازد.
 
آیت الله محمودی گفت: روحانیون باید در تمام زمینه ها به ویژه در حوزه عملکردی و رفتاری مراقب باشند تا اجازه سوءاستفاده به دشمن داده نشود.
 
امام جمعه شهرستان ورامین یادآور شد: حضور روحانیون در میان مردم و پاسخ دادن به شبهات و دغدغه های آنان یک وظیفه است و باید همه به وظیفه خود عمل نمایند.   
 
در این جلسه برخی روحانیون به بیان دغدغه های مردم پرداخته و خواستار توجه مدیران به رفع مشکلات شدند.
ارسال نظرات