۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۷۵۴۰۰۸
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی لرستان:  

روز قدس به نماد ایستادگی در برابر استکبار جهانی تبدیل شده است

روز قدس به نماد ایستادگی در برابر استکبار جهانی تبدیل شده است
حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه موضوع فلسطین مسئله اول تمام جهان تبدیل شده است، گفت: امروز به نماد ایستادگی در برابر استکبار جهانی و اسرائیل غاصب تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم ۱۲ فروردین و روز جهانی قدس به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: موضوع فلسطین امروز نه تنها مسئله اول جهان اسلام بلکه به مسئله اول تمام جهان تبدیل شده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان افزود: همه ادیان و مذاهب از مردم مظلوم و مقتدر غزه در برابر این رژیم سفاک و کودک کش حمایت می کنند.

حجت الاسلام غلامی روز قدس را از ابتکارات بی نظیر حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: امروز به نماد ایستادگی در برابر استکبار جهانی و اسرائیل غاصب تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه امسال با خروش عظیم مردم در سراسر جهان در حمایت از مردم فلسطین و غزه همراه خواهد بود، ادامه داد: مردم استان لرستان نیز همزمان در تمامی شهرستان ها، بخش ها و روستاهای پرجمعیت این آیین انسانی را اجرا خواهند نمود.

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: راهپیمایی روز قدس در شهرستان خرم‌آباد روز ۱۷ فروردین از ساعت ۱۱ در محل میدان شهدا آغاز و تا مصلی الغدیر ادامه خواهد داشت.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات