۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۷۵۳۰۸۱

انتشار چاپ چهارم "تویی به جای همه" اثر سید مهدی شجاعی + لینک

انتشار چاپ چهارم
رمان حماسه سجادیه نگاهی است به دوران زندگی حضرت سجاد علیه‌السلام و نقش آن حضرت در برملا کردن اسلام بدل اموی، چاپ چهارم اولین جلد از این رمان با عنوان « تویی به جای همه » توسط نشر نیستان هنر وارد بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، رمان حماسه سجادیه نگاهی است به دوران زندگی حضرت سجاد علیه‌السلام و نقش آن حضرت در برملا کردن اسلام بدل اموی.چاپ چهارم اولین جلد از این رمان با عنوان « تویی به جای همه » توسط نشر نیستان هنر وارد بازار کتاب شد.هر برگی از درختِ این کتاب را که نگاه می‌کنیم، جنگلی انبوه از منابع و کتب دیگر را می بینیم که سید مهدی شجاعی با وسواس و دقتی شگفت انگیز وقایع را از میان آنها بیرون کشیده و در قالب عبارات و جملاتی دلنشین و داستانی پر تعلیق و کشش در چهارضلعیِ این کتاب جا داده.

حضرت سجاد علیه‌السلام را نشناخته‌ایم؛ هیچ نشناخته‌ایم، به آن نشان که اگر قرار بر صحبت از ایشان باشد، چند کلمه کوتاه به زبان می‌آید و باقی همه سکوت! و این جفای بزرگی است در حق امامی که اگر نبود، تشیع و اسلام علوی نابود شده بود و هر چه نیرنگ و فریب در چهره اسلام جا خوش کرده بود.

معلوم است شجاعی تاریخ را نخوانده، زندگی کرده. اشک هایش هنگام نوشتن روی سطر سطر کتاب جا انداخته و احساس غرور و تفاخرش به سلاله‌ پاکش بر ورق ورق کتاب سایه انداخته؛ «تویی به جای همه» را بخوانید، نه برای اینکه کتاب خوانده باشید، برای اینکه زیستن آموخته باشید.

علاقمندان جهت تهیه کتاب می توانند به نشانی اینجا مراجعه کنند.

ارسال نظرات