۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۷۴۹۷۸۸
حجت الاسلام والمسلمین حسینی:

علی رغم تمام تلاش های دولت و مجلس، آنچه مردم در صحنه می بینند گرانی است

علی رغم تمام تلاش های دولت و مجلس، آنچه مردم در صحنه می بینند گرانی است
نماینده ولی فقیه در کاشان تصریح کرد که علی رغم تمام تلاش های دولت و مجلس مردم آنچه را که در صحنه میدان می بینند همچنان گرانی است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، نماینده ولی فقیه در کاشان در نوبت عصر بیست و ششمین گردهمایی سراسری نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه سراسر کشور ضمن اشاره به روایتی از امام هادی علیه السلام با بیان این که علی رغم تمام تلاش های دولت و مجلس مردم آنچه را که در صحنه میدان می بینند همچنان گرانی است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) مجلس را مرکز قانون ها و قدرت ها دانسته است، چرا کشوری که در ابعاد مختلف علمی خط شکنی می‌کند در بستر تولید خودرو با مشکلاتی روبه‌روست؟

وی مشکل جمعیت و جوانی جمعیت را بسیار مهم دانست و با بیان این که اگر این مشکل طی 5 سال حل نشود، کشور ایران با مشکل جوانی جمعیت روبرو خواهد شد، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی می تواند با مطالبه گری از وزیر بهداشت در رابطه با گستره سقط جنین در کشور مطالبه گری کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: چرا بعد از 45 سال هنوز باید خوراک دام ما از خارج وارد شده، تحت تأثیر قیمت ارز بوده و موجب گرانی فرآورده های گوشتی در کشور شود.

وی در پایان از ائمه جمعه درخواست کرد که در بحث عفاف و حجاب از وزیر کشور مطالبه کنند تا زیرمجموعه در این راستا به خط کند.

ارسال نظرات