۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۷۴۸۸۰۰
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مصلی الغدیر خرم آباد

برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مصلی الغدیر خرم آباد
حجت الاسلام غلامی به برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: این مراسم روز چهارشنبه ۱۳ دی در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احمدرضا غلامی در جمع خبرنگاران گفت: مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهید سلیمانی ۹ صبح روزچهارشنبه ۱۳ دی ماه در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از رویش های انقلاب اسلامی بود که علاوه بر خدمات فراوان در ایجاد و حفظ امنیت منطقه، به واسطه روحیه جهادی، ولایی و ایمان خالصانه خود یک مکتب را برای رهپویان حقیقت در عصر حاضر به یادگار گذاشت.

وی ادامه داد: امروز همین مکتب ماندگار، الهام بخش بسیاری از جنبش های انسانی در عرصه های مختلف منطقه و جهان است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به ترور ناجوانمردانه سردار رشید اسلام خاطرنشان کرد: جوانان جبهه مقاومت با الگوپذیری از مکتب جهادی حاج قاسم لحظه به لحظه عرصه را بر آمران و عاملان این ترور آشکار تنگ کرده و نابودی کامل رژیم منحوس صهیونیستی به عنوان بزرگترین هم پیمان آمریکای جهان خوار را خون بهای سپهبد شهید سلیمانی قرار دادند.

وی در ادامه از عموم مردم دعوت کرد که با حضور گسترده خود در مراسم یادبود سرداران شهید خود حضور یافته و با این حضور بر تداوم فرهنگ استکبار ستیزی و تقویت جبهه مقاومت در منطقه تاکید نمایند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات