۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۲۵۶۹۸
معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبر داد؛

اعزام ۵۰ مبلغ به بقاع متبرکه لرستان

اعزام ۵۰ مبلغ به بقاع متبرکه لرستان
حجت الاسلام عباس زاده گفت: به مناسبت ایام فاطمیه ۵۰ مبلغ غیربومی در کنار مبلغان بومی استان، به بقاع متبرکه استان لرستان اعزام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مجمدجواد عباس زاده، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: 60 بقعه مترکه شاخص استان لرستان میزبان برگزاری مراسم ایام فاطمیه هستند.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان با اشاره به حضور و فعالیت مبلغان بومی در بقاع متبرکه افزود: در کنار فعالیت مبلغان بومی از ظرفیت 50 مبلغ غیر بومی استان نیز برای انجام فعالیت های تبلیغی در ایام فاطمیه استفاده شده است.

وی با اشاره به آیین های سوگواره استانی «یاس نبوی» به مناسبت ایام شهادت فاطمه(س) در بقاع متبرکه استان گفت: مراسم سوگواره «یاس نبوی» با حضور مداحان استانی در بقاع مناطق مختلف در حال برگزاری است.

حجت الاسلام عباس زاده یادآور شد: در راستای حضور مبلغان این ایام در مدارس آموزش و پرورش استان تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش منعقد شده است.

وی یاداور شد: در شب و روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز مراسم خاص و ویژه عزادارای با حضور مداحان شاخص استانی برگزار می شود و کاروان های عزادارای به سمت بقاع امامزادگان مقدس راهی خواهند شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات