۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸
کد خبر: ۷۲۵۵۷۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

فعالیت تبلیغی ۳۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه

فعالیت تبلیغی ۳۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه
حجت الاسلام وحیدی از اعزام 300 مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد و گفت: بهره مندی از فرصت ایام فاطمیه در عرصه جهاد تبیین رسالت مهم مبلغان اعزامی است.

حجت الاسلام محمد حسین وحیدی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت:  بیش از ۴۰ برنامه دینی، فرهنگی و بصیرتی در ایام فاطمیه برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اعزام مبلغان به مناسبت ایام فاطمیه افزود: 300 مبلغ در این ایام فعالیت فرهنگی و تبلیغی خواهند داشت.

وی تبلیغ و ترویج آموزه های دینی، نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب و سبک زندگی فاطمی و بصیرت افزایی در برابر توطئه های دشمن را از مهم ترین رسالت تبلیغی مبلغان در ایام فاطمیه است.

حجت الاسلام وحیدی به ضرورت جهاد تبیین در جامعه امروز اشاره کرد و گفت: ایام فاطمیه فرصتی مناسب برای نقش آفرینی مبلغان در عرصه جهاد تبیین است.

وی عنوان کرد: برگزاری نشست های دینی بصیرتی در مدارس و دانشگاه، کارگاه های سبک زندگی اسلامی، تکریم مادران شهدا، برگزاری مجالس سوگواری در مناطق محروم، اجرای طرح مساجد فاطمی و برپایی ایستگاه های سلامت معنوی از دیگر برنامه های ایام فاطمیه(س) در مناطق مختلف استان لرستان است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات