۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۷۲۳۹۶۳

از بازداشت اخلالگران بازار ارز تا اسرار یک جنایت

از بازداشت اخلالگران بازار ارز تا اسرار یک جنایت
شما مخاطبان می‌توانید تمامی اخبار حوادث امروز ۲۴ آبان ماه را در این بسته خبری بخوانید.

اگر امروز موفق به رصد اخبار حوادث در کشور نشده‌اید، در این بسته خبری آخرین اخبار را دنبال کنید.

عامل آتش زدن واگن مترو در تهران دستگیر شد

 پلیس پایتخت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به التهابات چند ماهه اخیر در کشور و سوءاستفاده دشمنان از فضای اغتشاشات داخلی و جوسازی رسانه‌های بیگانه، فردی با به آتش کشیدن صندلی یکی از واگن‌های متروی صادقیه قصد برهم زدن نظم و امنیت حاکم بر این شهر زیرزمینی را داشت، که با تلاش عوامل پلیس مترو دستگیر شد.

همسر زنی را که با او رابطه داشتم کشتم

پس از  شکایت تحقیقات برای یافتن مرد میانسال آغاز شد تا اینکه چند روز بعد خبر کشف یک جسد در میان نخاله‌های خارج از شهر تهران به مأموران گزارش و جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران با بررسی تلفن همراه فریبا پی بردند که او از چندی قبل با مردی به نام خسرو در ارتباط است. به همین خاطر فریبا و خسرو بازداشت شدند و تحت بازجویی فنی قرار گرفتند و در نهایت خسرو اعتراف کرد که بیش از یکسال است با فریبا ارتباط دارد.

با اعترافات خسرو و تکمیل تحقیقات برای وی کیفرخواست قتل عمد و برای فریبا معاونت در جنایت صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در آغاز جلسه دادگاه خواهر و برادرهای محمود به عنوان ولی درخواست قصاص کردند.سپس دو متهم که با قرار وثیقه آزاد بودند، یک به یک به جایگاه رفتند.

اسرار یک جنایت تلخ اینگونه فاش شد

یکم مهر امسال زنی جوان به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران رفت و خبر از ناپدید شدن پدر ۶۵ ساله‌اش داد.

وی گفت: پدرم در کار خرید و فروش ملک است و آخرین بار برای انجام یک معامله کاری از خانه بیرون رفت، اما دیگر برنگشت. او و مادرم از هم جدا زندگی می‌کنند و احتمال می‌دهم اتفاق شومی برای پدرم رخ داده است.

نقص فنی تریلی، علت تصادف خونین در جاده فیروزکوه بود

سرهنگ احمد شیرانی اظهار کرد: در ساعت ۲۱:۱۰ شب گذشته یک فقره تصادف فوتی در استان مازندران، جاده فیروزکوه در محدوده گدوک به سامانه ۱۱۰ اعلام شد.

بازداشت ۴۸ اخلالگر بازار ارز

 سرهنگ هدایت بهرامی با اشاره به اهمیت نوسان قیمت ارز و تاثیر آن بر ساختار کلی اقتصاد، گفت: از آنجا که دشمنان و معاندان همواره به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی بوده و در این مسیر نیز از افراد فرصت طلب، سودجو و طماع نیز استفاده می‌کنند، اجرای طرح دستگیری دلالان و برهم زنندگان نظم بازار ارز در دستورکار قرار گرفت.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات